• loppalina

Jätte jätte ledsen :(

Nu rasar hela min värld samman. Vi fick svar igår att min svärmor är döende i cancer. Hon som alltid stöttat mig! Hjälpt mig när jag haft problem med min mamma.

Varför skall livet vara så orättvist? Hon är inte ens fyllda 60 år :( Hon kommer inte att få se sina barnbarn växa upp :( *gråter*

Det känns så himla jobbigt när man inget kan göra.

Varför skall det vara så svårt att bota cancer???

• Svar på tråden Jätte jätte ledsen :(
  • loppalina

Tack för era svsar!

Glad tjej: Ja tyvärr är man inte alltid glad, vilket man kunde hoppats på. Tröstkramar till dig, jag beklagar din sorg :(

Texas: Tack för kramen den värmer. Ja tyvärr är livet bra orättvist. Jag tycker dock att jag redan hade fått min beskärda del :( Men ack nej :/

Tuvan: Tyvärr är både lever och tarmar angripna och det finns verkligen inget mer att göra :( :(
    Men vad bra för din moster att hon blev bättre iaf.

Kramar loppalina

• loppalina

Tack!!! *Nasse Liten*!

Jag försöker planera någon trevlig spa upplevelse. Det är ju iaf ingen obetydlig pryl. Hoppas att svärmor blir glad för jag tänkte spaa mig oxå ;) Det är iaf något trevligt att minnas. *kram*

• loppalina

Tack Carma!

Då vet du oxå hur orättvis vår värld är:(

*suck* Tydligen får man aldrig lugn o ro utan får tampas med svårigheter med jämna mellanrum :(

Kram loppalina

• loppalina

Hej!

Fru kirta! Jag är verkligen jätteglad att jag har haft en sån tur att få en så underbar svärmor :) Trist att du har så dålig kontakt med din :( Har du försökt att tala om hur du kä'nner för henne? Eller är hon helt omöjlig???

Jag skall verkligen göra allt i min makt för att underlätta och stödja henne in i det sista!

Kickit: Det du skriver berör mig verkligen, det känns precis som om du vore jag! Tack för ditt stöd, jag kommer att höra av mig! Det värmer verkligen. Tårarna forsar när jag skriver detta så nu skall jag sluta skriva. Tack än en gång!

*kram* loppalina

• loppalina

Tack för din sympati lemonlips!

Nu vet jag att det finns flera som klarat sig från cancer bla min mormor. Men när det gäller min svärmor så är det tyvärr slutet :( Läkarna kan inget göra och har gett henne max ett år kvar att leva! :( :( :(

Men jag skall iaf göra allt för att underlätta den tid hon har kvar här hos oss.

Kram till er alla och ta väl hand om er och era nära o kära!

• loppalina

Tottiz_Girl & Alexandra25!

Tack för välmenande och tänkvärda ord :)

• loppalina

Alexandra25 och Smulan1 !

Tack :)

• loppalina

Cecilie!

Precis så som du gjort för din mamma, skulle jag vilja göra för min svärmor. Tänk att få somna in hos den man håller av så mycket :) Vilken lycka för din mamma! Vad starkt av dig!

Men tyvärr ser man inte det nu :( Men om ett par år är du säkert jätteglad att du fanns där för henne. Jag beklagar verkligen sorgen :(

Tröstkramar till dig!

• loppalina

Cecilie!

Jag lovar att det gör jag redan:) Jag talar ofta om för henne hur mycket hon betyder,att jag faktiskt är glad att se henne och glad att hon kommer till oss ibland även om det är jobbigt för henne.

Åker faktiskt dit och städar ibland oxå ;)

Det sista här i livet skall verkligen vara med guldkant.

Kram på dig

Svar på tråden Jätte jätte ledsen :(