Inlägg från: September06 |Visa alla inlägg
  • September06

Brudar i strl 46 och uppåt!

Här kommer en till !!! Jag ska gift mig i augusti, min snälla mamma ska sy upp min klänning , men jag tycker det är svårt att hitta nått mönster, har hittat två fina, men ingen som jag tänker wow när jag ser...men men. Drar stolek 48-50 nu men hoppas att gå ner lite tills brölloppet, 44 eller 46 skulle sitta himmla fint , jag trivs bäst med mig själv då, fast det är jobbigt att ta kg.

• September06

vilka fina klänningar ni hade !!!

• September06

åå jag hade tappat bort den här sidan, blev super glad när jag såg den igen, är stl 50 nu fast den börjar bli lite stor, hoppas att vara nere på 46 till bröllopet i slutet av aug.

• September06

personligen hade jag börjat min viktminsktning innan bröllopet var bestämt, men nu finns det ju en extra liten morot, jag vill gå ner i vikt för att orka mera. 2 stolekar tror jag skulle göra susen för mig, skulle trivas bättre med mig själv och orka mera då =)

• September06

jag kommer inte in på den där marys sidan, den hade ju varit kul att titta på...

• September06

MariaK du var jätte fin på era kort !!!!

• September06

jag har oxå funderat på ha korsett under klänningen men har aldrig haft ett, är dom väldigt dyra ????? obekväma ?

• September06

tack ! ska börja kolla i affärerna här runt omkring

Svar på tråden Brudar i strl 46 och uppåt!