Brudar i strl 46 och uppåt!
Jag söker vackra brudar i min storlek för inspiration! Jag drar själv 50/52 i kläder, och ska gifta mig nästa vinter. Vad hade ni för klänningar? Visa, Berätta!
Jag söker vackra brudar i min storlek för inspiration! Jag drar själv 50/52 i kläder, och ska gifta mig nästa vinter. Vad hade ni för klänningar? Visa, Berätta!
Hej!
Jag drar samma storlek som du. Kika in på min hemsida så får du se min klänning!
goto.glocalnet.net/joachim_cecilia
kram Cecilia
Bubblan_73
Vilken fin klänning!
Underbara ärmar. Var har du köpt den?
Jag är ännu större än vad ni är, men provade ut en klänning förra veckan som fick mig at känna mig och må som en prinsessa. återkommer med bilder!
Det är faktiskt mamma som sytt den efter mönster. Jag älskar den!! Och jag ser ju riktigt smal ut!!
Fast om hon inte hade sytt den så fastnade jag för en klänning från Sicerity. Perfekt för människor med breda höfter till exempel. Man såg smalare ut och den var så vacker att man nästan började gråta där på fläcken. 2952 tror jag det var.
kram
Jag hade storlek 46/48 när jag gifte mig.
Jag hade en Maggie sottero klänning med korsett snörning därbak som gjorde susen för min figur.
Kolla gärna bilder på
www.lagerfeldt.com/brollop
/Skrutt
Vad fina ni är! Nån fler som drar större storlek kanske?
Här kommer en till !!! Jag ska gift mig i augusti, min snälla mamma ska sy upp min klänning , men jag tycker det är svårt att hitta nått mönster, har hittat två fina, men ingen som jag tänker wow när jag ser...men men. Drar stolek 48-50 nu men hoppas att gå ner lite tills brölloppet, 44 eller 46 skulle sitta himmla fint , jag trivs bäst med mig själv då, fast det är jobbigt att ta kg.
vilka fina klänningar ni hade !!!
NIXA modell 352 kommer jag att ha när vi gifter oss den 3 december. Det är storlek 48 på klänningen, hon som äger affären sa att man får räkna med cirka 2 storlekar större än man drar normalt när man provar brudklänningar, vet inte om det stämmer för alla, men för mig stämmer det nog ganska bra! Drar ca 44 i vanliga fall! Lycka till, hoppas du hittar din drömklänning!
Till Millicent
Det vet jag att det inte alltid stämmer för jag har 50 på byxor och 48 på tröjor i vanliga fall, men min två delade NIXA är stl 44 på kjolen och stl 46 på toppen!!
Så det är nog olika.
Josefin
Nån mer som vill visa upp sin vackra klänning?