Brudar i strl 46 och uppåt!
Jag söker vackra brudar i min storlek för inspiration! Jag drar själv 50/52 i kläder, och ska gifta mig nästa vinter. Vad hade ni för klänningar? Visa, Berätta!
Jag söker vackra brudar i min storlek för inspiration! Jag drar själv 50/52 i kläder, och ska gifta mig nästa vinter. Vad hade ni för klänningar? Visa, Berätta!
Hmm. Okej.. Märkligt..
JessieJa:
Du är otroligt vacker i klänningen. Får mej att vilja gå omkring i bröllopsklänning jämt!
Får jag fråga en personlig fråga?
Mår ni tjejer dåligt över er övervikt?
fler?
Hur menar du med mår dåligt?
Jag tänker inte så mycket på att jag är överviktig, jag är den jag är! Kanske kommer man må dåligt i framtiden av sjukdommar och liknande.
SaturnusElaine
Tack, myyyyser av berömmet!!
Kännde mig inte tjock på hela dagen faktiskt.. upptagen med viktigare saker.. bara lycklig..
annars, tja inga sjukdommar eller så men inte är den vän med mig inte vikten..
Det jag menar är inte Diabetes eller så..
Utan mer psykiskt.
Kämpar ni för viktnedgång? Eller är ni nöjda med era kroppar?
Jag är inte nöjd med min kropp och har väl planer på att gå ner (har haft planer på det i ca 7 år snart ). Jag fick barn för ca 3 mån sen så jag har mkt extra på magen som jag vill få bort. Men samtidigt gör jag inget åt det och jag skäms inte för hur jag ser ut. Tycker bra om mig själv för jag anser inte att min kropp har definierar den jag är Men jag borde gå ner eftersom jag har problem med mina knän samt att det faktiskt inte är hälsosamt för kroppen att släpa runt på den massa extra kg.
Hejsan! Här är en mullig brud till! Just nu har jag ca. storlek 46-48, men precis som "alla andra" brudar ska jag försöka att gå ner lite till i vikt... Har ca 17-27 kg kvar innan jag är nöjd.
Själv är jag stor runt höfter och lår, ett typiskt päron. Är ute efter en "gräddbakelse" (utan puffar o rosetter), men ska prova lite klänningar en dag... Spännande att se vad man kan klämma sig i!
Om min övervikt: Jag tycker inte om att min kropp tagit sådan stryk av mina graviditeter. Av den har jag fått världens badring och hängbuk och den förstör verkligen allt. Att prova byxor eller dylikt går inte, jag är dels för kort och mina ben är inte så stora som de ska vara till t ex strl 50 så allt blir som tält förutom över maghelvetet.
Mina mål i höst har varit att inför jul tappat 7 kg, fått grundkondition och stabilare matvanor. Nu har jag tappat ca 3,5 kg och ska ta tag i uppdraget de sista veckorna ;)
Men jag siktar inte mot någon fjädervikt i sluntändan ändå (till bröllopet...) nä jag trivdes ganska bra att väga ca 70 kg trots mina 1,57 cm. Då hade jag trot eller ej strl 42 vilket kändes okey.
SÅ nej -jag är inte vän med min kropp.
Jodå, här är en till! Jag har strl 50/52
www.familjeliv.se/krypin/stellamum/galleri.php
Nybliven Jacobsson:
Ja har ramlat en på er sida förut, och ni är utan tvekan det vackraste paret här, i min ögon! Det verkligen strålar om er! Grattis!