• SaturnusElaine

Brudar i strl 46 och uppåt!

Jag söker vackra brudar i min storlek för inspiration! Jag drar själv 50/52 i kläder, och ska gifta mig nästa vinter. Vad hade ni för klänningar? Visa, Berätta!

• Svar på tråden Brudar i strl 46 och uppåt!
  • SaturnusElaine

vet du vilken nummer?
    den ser lite lång ut.. vad planerar du att ha för skor till?

• Nyårsbruden

Jag kan återkomma med nr imorgon. Klänningen hänger i en garderob i sovrummet och sambon sover.

Klänningen ska sys upp, ska lämna i den i slutet av november för ändringar. Det är ju lite lång nu

• SaturnusElaine

Okej! Vad gullig du är!

• elora

Hej S.Elaine!

Jag är även lite nyfiken på vad "stora" tjejer väljer för modell på sin klänning för det bekymret har jag! ;)
    Dras med hängmage efter 2 barn och grubblar om jag kan ha tvådelat, eller ska det bara va a-linje, eller korsettliv?

Nå vad tror ni?

• SadPsychoBitch

Jag tror att man ska pröva sig fram, själv valde jag en hel klänning efter att ha provat flera olika, både tvådelat och vanliga. Klänningen är en halterneck, nixa 412.

f.d. Svart brud
    Vart hittade du din svarta brudklänning?

• feb25

JessieJa

du var jätte vacker i din klänning. grattis

• JessieJa

feb25
    Tack, jättekul att höra!! Hade sån ångest innan för att se ut som en 'valross i spets och tyll', det är ju inte så ofta man klär sig i liknande kreationer..

• Nyårsbruden

Har kollat på min klänning nu angående modellnr men det enda nr jag hittar är styleno 41015. Har sökt på det nr på Nixa men fick ingen träff.

Svar på tråden Brudar i strl 46 och uppåt!