Brudar i strl 46 och uppåt!
Tatiana: Wow vilken underbart vacker klänning!!! Grymt snygg! Ni var superfina. Alltid lika härligt med uppsydda kläder, mer personligt liksom. Tyvärr styper det i ekonomin :(
Men oj så fin klänning du hade!!!! :)
Tatiana: Wow vilken underbart vacker klänning!!! Grymt snygg! Ni var superfina. Alltid lika härligt med uppsydda kläder, mer personligt liksom. Tyvärr styper det i ekonomin :(
Men oj så fin klänning du hade!!!! :)
Hej S.Elaine!
Jag är även lite nyfiken på vad "stora" tjejer väljer för modell på sin klänning för det bekymret har jag! ;)
Dras med hängmage efter 2 barn och grubblar om jag kan ha tvådelat, eller ska det bara va a-linje, eller korsettliv?
Nå vad tror ni?
Om min övervikt: Jag tycker inte om att min kropp tagit sådan stryk av mina graviditeter. Av den har jag fått världens badring och hängbuk och den förstör verkligen allt. Att prova byxor eller dylikt går inte, jag är dels för kort och mina ben är inte så stora som de ska vara till t ex strl 50 så allt blir som tält förutom över maghelvetet.
Mina mål i höst har varit att inför jul tappat 7 kg, fått grundkondition och stabilare matvanor. Nu har jag tappat ca 3,5 kg och ska ta tag i uppdraget de sista veckorna ;)
Men jag siktar inte mot någon fjädervikt i sluntändan ändå (till bröllopet...) nä jag trivdes ganska bra att väga ca 70 kg trots mina 1,57 cm. Då hade jag trot eller ej strl 42 vilket kändes okey.
SÅ nej -jag är inte vän med min kropp.
Dorislina!!!!
Jag blir helt till mig, EXAKT sådan klänning jag funderat på att låta sambons faster sy upp åt mig!!! Har du mönster till klänningen eller vill du sälja den? ;) KRAM och lycka till med man och bebbe! GOD JUL förresten...
maila gärna svar: stenis35@yahoo.se
Marfa: Jaa du var dundersnygg och i mina ögon otroligt smal och fin!!!
Frun Luks: Jag håller med, jämt ska det beställas efter extra i våra mått så man får chansa och beställa något man inte med säkerhet eg vet OM det passar ens figur. Därför är det lite lurigt då jag funderat på att t ex beställa via ebay då dom syr efter ens angivna mått.
Tackar för din skräddares tips med mer vidd i kjolen, hittade en fin klänning med chiffong över som är jättefin men just nu får jag avvakta tills jag har pengar i handen ;)
Ska bli kul att få bildbevis från alla framöver ;)
Och grattis till viktminskningen!!!
Jag insåg faktiskt idag att jag i stort sett tappat alla gravid-kilon (17 st) på ett år så jag ska väl ändå vara stolt över detta -även fast de första 13 rann av mig första veckan ;)
Go girls!!!