Brudar i strl 46 och uppåt!
Jag söker vackra brudar i min storlek för inspiration! Jag drar själv 50/52 i kläder, och ska gifta mig nästa vinter. Vad hade ni för klänningar? Visa, Berätta!
Jag söker vackra brudar i min storlek för inspiration! Jag drar själv 50/52 i kläder, och ska gifta mig nästa vinter. Vad hade ni för klänningar? Visa, Berätta!
Jag hade en en Nixa modell 433, har tyvärr inte fixat ngn hemsida att länka bilder från än. Är en 48:a normalt, räckte med en 46:a som vi tog ut bara lite, lite. Kände mig oerhört vacker och tycker att modellen var ganska smickrande. Tvådelat hade inte varit ett alternativ för mig. Kolla bilderna på Nixas hemsida, tyvärr syns inte det vackra släpet knapps alls.
SaturnusElaine: Tack, tack, tack! Vilken komplimang! Jag kommer mysa hela dagen på den! (
jag ser att ni är några stycken större här.
Jag funderar på min figur, kommer att behöva ha något helt unnder som kan hålla in och forma lite, Tips på någon bra hemsida, drar strl 50-54
www.marycollection.se har undekläder i större stolekar. Jag hittade mer fina torsoletter i butiken i Göteborg dock än på hemsidan som känns lite tantig...
Äsch, skrev fel...
www.maryscollection.se
Här är en till, är nu en 50/52, men på väg ner sakta men säkert, (alldeles för sakta om jag får bestämma.
Ska gifta mig i september och hoppas på att vara en 46:a då åtminstone.
Funderar på armlöst men med en ordentlig sjal så att inte mina flebbiga armar tar överhanden. Gillar Maggie S armlösa modeller. Är det dumt tänkt? Gillar inte bolero men vet inte om det finns några andra lösningar, någon som har tips?
åå jag hade tappat bort den här sidan, blev super glad när jag såg den igen, är stl 50 nu fast den börjar bli lite stor, hoppas att vara nere på 46 till bröllopet i slutet av aug.
får jag fråga varför ni så gärna vill gå ner till bröllopet? de ni bjuder har väl ändå sett er innan, din blivande man älskar dej som du är (han vill ju gifta sig med dej!!!)
personligen hade jag börjat min viktminsktning innan bröllopet var bestämt, men nu finns det ju en extra liten morot, jag vill gå ner i vikt för att orka mera. 2 stolekar tror jag skulle göra susen för mig, skulle trivas bättre med mig själv och orka mera då =)
SaturnusElaine: För mig är det flera faktorer som spelar in.
För det första så är det ju en mycket bra anledning att sätta igång, Jag tänker ofta att jag ska gå ner men kommer aldrig till skott.
Det är en massa saker som gör det, jag trivs med hur jag ser ut nu men jag vill så gärna kunna köpa kläder på vanliga ställen, inte bara gå raka vägen till tjockisavdelningen. Det känns liksom som om vikten sätter gränser för vad jag kan göra och jag vill inte att det ska vara så längre!
Sedan finns det ju, tyvärr, mer att välja på när det gäller klänningsmodeller desto mindre man är.