Brudar i strl 46 och uppåt!
Jag söker vackra brudar i min storlek för inspiration! Jag drar själv 50/52 i kläder, och ska gifta mig nästa vinter. Vad hade ni för klänningar? Visa, Berätta!
Jag söker vackra brudar i min storlek för inspiration! Jag drar själv 50/52 i kläder, och ska gifta mig nästa vinter. Vad hade ni för klänningar? Visa, Berätta!
E+P
Tack så jätte mycket för ditt inlägg!
Det värmer verkligen!
Jag kan säga att den klänningen med korsettsnörning gjorde underverk med min figur så det kan jag varmt rekomendera
Alla brudar är vackra, stor som liten.
den dagen stålar man ju lite extra också
Kram Skrutt
Vart har ni hittat era klänningar? Var till en av de få brudbutikerna här i stan idag och de hade ingenting som ens föll mig i smaken så det blev inget provande. Försäljaren försökte inte ens få mig att prova. Vill ju prova lite olika modeller för att se vad jag passar i innan jag bestämmer mig.
Jaha, så har man varit i väg & provat klänningar, och det gick åt skogen. De verkade verkligen inte ha erfarenhet av brudar i stl 46 där jag var... *suck*
Hann iofs bara prova 3 klänningar innan de stängde, men jag kände mig lika obekväm i dem alla... snyft
hej alla.. Nu kommer en liten OT fråga..
Det är så att jag försöker gå ner i vikt till mitt bröllop, men.. Om jag nu inte kommer ner till den vikt jag vill hur kan man på bästa sätt ge sig själv en illusion att man är lite fastare och smalare än verkligheten visar. Hur man kan minimera plufsigheten runt magen exempelvis.. Att man KÄNNER sig smalare?? Vill vara en skönhet både utåt och innåt på denna dag!!
Har ni nåt tips??
hej hej!!
jag hade 46 i min brudklänning, har ingen Stående bild på mig ännu, då jag gifte mig nu i lördags, min klänning var draperad över magen å gjorde underverk för mig!!
Har en halvbild på mig själv, så du kan se lite!! kommer mer bilder snart, lägger ut dom direkt då å kan komma in hit igen å visa "upp mig" Haha!!
www.familjeliv.se/krypin/koninen/galleri.php
Skrutthumlan ...
undrar var du köpte din klänning.. den är ju helt underbar...
och vad kostede den????
hur lång är du???
Jag provade bla en sån där klänning som är draperad för magen, men jag gillade inte det. klänningen var jättefin, men mitt problem är inte direkt magen...
Magen är hyffsat platt & har en markerad midja, MEN
-Jag har så jäkla breda höfter/rumpa!
Mulligt kurvig kanske man skulle kunna kalla mig.. (är ganska lång, 173)
Någon som har tips på en klänningstyp?
Bride no1: hör gärna av dig när du lagt in bilder på hela dig!
september bride
Jag hittade den faktiskt här på BT på köp & Sälg.
Den är buren av en annan innan mig och är en Maggie Sottero "Avril"
Jag fick den för 5.000 inkl garderob och underkjol. Jag tror den hade kostat runt 10-15.000 som ny.
Jag är 170 cm.
/Skrutt
Jag hade storlek 46 på min klänning när vi gifte oss.
Kolla på www.martan.nu/rantila för bilder
/Marfa
Marfa - du var jätte vacker!