Är vi för unga?
Jag är 16 fyller snart 17 och min blivande är 19 men vi vill snart gifta oss. Det kommer bli Sommaren 2007 då är jag 18 och han 20. Är vi för unga? Hur unga va ni? vill veta.. kram
Jag är 16 fyller snart 17 och min blivande är 19 men vi vill snart gifta oss. Det kommer bli Sommaren 2007 då är jag 18 och han 20. Är vi för unga? Hur unga va ni? vill veta.. kram
vi blev tillsamman i januari detta året och förlavade oss den 14 oktober. Men vi har känt varandra i 5 år nästan.
Men vi vill inte bo ihop innan vi gifter oss. det är ju självklart en utav anledningarna.. sen att vi känner att vi vill få "det gjort". Så vikan göra vad vi vill och ha ett underbart liv tillsammans
okej svar på zozs fråga va det som chilianna sa av religiösa själv. bla vill vi inte ha sex före äktenskapet.
Det är klar vi inte vill få det gjort det är ju den dan man har drömt om sen man kunnde tänkasjälv men ändå så känns det lite så nu när det börjar att närma sig.. Men inte alls att jag vill få det över
va menas med fri religösa?
Hejsan alla.. Tack för att att ni svarar.. En del föröker stöötta mig och en del försöker mig att tänka ett par år till ialla fall till jag är ca 20.
Ska försöka svara på allas frågor.
Miss Cee: Jag pluggar BF och han är i lumpen jag går ut det året vi tänkte gifta oss ich han kommer hem i april. VI tänker inte plugga vidare sen. vad vi känner nu.. båda har fasta jobb när jag slutar skolan och han kommer hem från lumpen. vi vill bo nära våra föräldrar och nja.. bo där hela livet får vi väl se.. det kan man väl aldrig riktigt svars på. och ja självklart vill vi ha barn men ska vänta tillvi känner oss redo.
Tuvan: tack för det du skrev.. va jätte fint.
Sara&Gustav:Här är min mailadress: strand_88@hotmail.com
Hejsan,
LisenL: Och om vi nu gifter oss så vill vi självklart inte skilja oss men om vi absolut inte trivs ihop så är det ju ett måste om man testat att.. Så det bryr inte vi oss om. vad församlingensäger m.m
Jocelyn: Jag och min fästman vill inte bo ihop på grund av religösa anledningar... Och bråkat det ska gudarna veta att vi gjort.. :)
hejsan
johanna85: håller med dig helt och hället... min familj och vänner säger också det.. att du måste ju leva lite innan du gifter dig.. men håller helt med dig att man kan ju "leva livet2 med den man är gift med.. tack fr stödet..
jag och min blivande har bestmt att vi ska gifta oss sommaren 2007 ska bli jätte spännande.. Är glad för era tips och råd. :)