Inlägg från: Minimira |Visa alla inlägg
  • Minimira

Akryl vs Gelenaglar

Jag har oxå gelénaglar men har provat acryl nu i en månad men jag trivs inte alls så jag ska till salongen och byta tillbaka till gelé i helgen. Mina naglar växer snabbt och dessutom är jag känslig mot utväxt så jag brukar gå på återbesök varannan till var tredje vecka. Ganska billigt på salongen där jag går så man blir inte ruinerad.

Frances: Nej gelé går ej att lösa upp i aceton utan måste filas bort. Det gör nagelteknologen på skonsammast möjliga sätt (min iaf).

• Minimira

Frances: Jag bor oxå i sthlm och på salongen som jag går ingår eventuell borttagning av naglar (om man gjort de senaste naglarna hos henne förståss) det kostar alltså inget att få dem bortplockade.

• Minimira

Frances: Ok, nu har jag lite brottom så jag hinner nog ej svara på alla frågor. Men ja, hon gör både gelé och acryl men duktigast på gelé tycker jag. Hon är billig över lag om man jämför med många andra salonger och ändå är det proffesíonellt. Du får hemsidans adress så kan du kolla upp priser själv och ring och fråga henne om du undrar nåt hon är jättetrevlig!

• Minimira

Oj...heheh... glömde förståss hemsideadressen. Här kommer den iaf: www.nailsbyeve.se

nu måste jag springa iväg...

Svar på tråden Akryl vs Gelenaglar