• roosa

Vi har bestämt oss

Hej tjejer.
    Vi har bestämt oss vilket datum vi ska gifta oss :) 14 juli 2007.
    Vi förlovade oss 14 oktober 2005.
    Blev tillsammans 6 januari 2005.
    Lycka till mer era bröllop, och om ni gift er, era framtider med era män.
    Kramar

• Svar på tråden Vi har bestämt oss
  • Sanasol

Hej hej! Vad roligt, vi ska gifta oss en vecka innan er, alltså den 7:e.

Bokade om kyrkan idag så nu är jag jättenöjd. Kollar på catering och lokaler för fullt, så spännande att planera sitt bröllop! :)

• roosa

Har ni redan bokat kyrka och grejer... Är jag efter? Min fästman ligger i lumpen så blir ju inte så mycket planerande..

• Sanasol

Vi har redan bokat kyrkan, men anledningen till det är att vi valde Frösö kyrka som är en av sveriges populäraste att gifta sig i! Vi ville verkligen ha just den 7 juli och klockan 15.00 så därför tyckte vi det var lika bra att boka med en gång!

Dessutom är vi väldigt ivriga båda två, det känns ju lite mer på riktigt när man fått in en bokning! :)

Vart har ni tänkt gifta er?

• roosa

Ja absolut...
    Där vi bor i Veddige heter det.. Utanför Varberg vet du vart det ligger?
    Litet ställe så där behöver vi nog inte boka så tidigt men när han kommer hem blir det någ mycket bokningar :D

• Sanasol

Du får gärna säga din åsikt om de menyer vi blivit erbjudna från cateringen?

www.foodcatering.se/pages/index.asp&IntpageID=19

Jag tycker det vore kul att ha nr 3 eftersom den är jämtländsk och vi gifter oss där. Vad tror du?

• roosa

Mmm.. låter gott..
    Fast man tycker alltid att vissa grejer låter lustigt.. Men blir nog jätte gott..

Bor ni i Jämtland?

• Sanasol

:) Har ni tänkt catera eller laga maten själva? Vi funderar mellan de båda alternativen, kollar upp catering ut i fall att...

Nej, vi bor just nu i Umeå men min blivande kommer från jämtland från början och flyttade hit för att plugga och det var här vi träffades! Jag är från Västerbotten ursprungligen.

• roosa

Jag vet inte... Blir ju billigare att laga själva men då vill nog inte gästerna äta :D Så det blir nog catering.

Har du kollat på klänningar än?

• Sanasol

:D Våra mammor har mer eller mindre erbjudit sig isåfall och de är jätteduktiga i köket men det känns dumt att de ska stå och laga mat dagen innan bröllopet och inte hinna vara med på det andra!

Klänningar, självklart har jag det! Du kan se några bilder på mina favoriter på groups.msn.com/sanasol/pictures

Just nu är favoriterna Sincerity 3070 och Dalia från St Patrick. Har du kollat något?

Svar på tråden Vi har bestämt oss