UVI
Underbart att denna tråd har startat! Jag har haft detta sen barndomen. Har ätit pencillin varenda månad. Det har varit så jobbigt och gjort så ont.... Ja, ni vet ju vad jag pratar om... Och visst, man kan ha det utan att det svider oxå, men att man då känner på lukten.
Jag har genomgått alla undersökningar som finns. Haft njurinfektion o blivit inlagd.
MEN, nu har det gått ett fyra månader utan UVI. Som ni andra skrivit: ABSOLUT INTE BADA BADKAR men heller inte bada i badhus. Trots kloret finns det mycket bakterier. Jag simmade ofta förrut men har slutat helt med detta. Kissa efter sex är oxå en viktig regel.
Men - om man nu får UVI trots detta så har jag en medicin, som en läkare som forskar just kring detta givit mig: Ät en tallrik gröna grönsaker. Två timmar senare dricker man ett glas vatten med massor av askorbinsyra i. Smakar inte gott, men jag lovar, detta HJÄLPER! Man kan bli lite dålig i magen, men jag föredrar det före UVI som gör så himla ont.
När man använder sig av denna kur sker en kemisk process i kroppen. det kommer att bubbla ordentligt i magen. Men, man ska inte vara orolig alls.
När jag var hos doktorn sist ( en annan läkare) för andra besvär, frågade hon mig om jag var frisk i övrigt. jag svarade att: Ja, det är jag, men jag har nyss haft en UVI, som jag botat själv. Då sa hon: Jaha, men gröna grönsaker o askorbinsyra? Så detta är känt, men det har inte gått ut till allmänheten än.
Man kan behöva göra kuren några gånger till. Och ibland är det bra att göra den i förebyggande syfte, om man vet att man slarvat.
Jag LOVAR er att detta verkligen hjälper!
Lycka till alla! Kram, tuvan