Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!
Gumsigos!
Som det ser ut nu så funkar det nog med träff den 25 februari för min del. Är ju i sportlovsveckan!
Gumsigos!
Som det ser ut nu så funkar det nog med träff den 25 februari för min del. Är ju i sportlovsveckan!
Aajj, aajj!
Är kass i ryggen (korsryggen) och sjukskriven idag och i morgon pga det. Inte alls kul att ha ont! Har svårt att sitta och att böja mig framåt.
Har ju ett stort musik-projekt fredag och lördag (konsert med tema "Folk och rövare i Kamomilla stad" i Ljungby och Osby).
Så om jag skall ha någon liten chans att vara med på det så lär jag få ta det lugnt i morgon med.
Fast det "suger" ju en hel del inkomstmässigt!! Karens och sådant, tyvärr! Men det är ju inte mycket att göra när kroppen säger sitt tydliga NEJ!
Gumsigos!
Oj, oj - många "turer"!
Vi får väl se var ni "hamnar" i slutänden!
Huvudsaken är ju att det BLIR bröllop i all fall!!
Paulinas!
Kul att nu hade det mysigt på semestern!
Hoppas ni hittar alla adresser så ni får iväg era inbjudningar!
Visst ja! - Valentines Day i morgon!!
Brukar ju alltid ge något till min älskling... (Men han ger sällan något till mig... )
Får väl se om han kommer ihåg det i år!
lillabunny!
Hjärtligt välkommen till vår Kristianstadstråd!
Är en "gammal", redan gift brud, som "hängt kvar" här på BT (och på BT-träfffarna) för att jag trivs så bra!
Gifte mig 23 juli 2005!
Bäckaskog är superfint!! Underbar miljö!
Har varit där med jobbet (Musikskolan i Ö. Göinge) och haft konferens och ätit. De har god mat där!
Paulinas!
Neeej, det blev inte nåt speciellt på Alla hjärtans dag...
Fick (som vanligt) inget av maken...
Jag brukar ju ge honom någonting, men jag var också dålig på det i år får jag erkänna!
Men det kändes ju inte riktigt jättekul när jag ju i princip redan visste att j´jag inte skulle få någonting av honom...
Men man borde ju "fira alla hjärtans dag" alla dagar, egentligen! Viktigast är ju att visar att man älskar varandra - Ofta!!
Och han fick sig faktiskt några rejäla extrasmällkyssar av mig på morgonen innan jag körde till jobbet i tisdags, ha, ha!!
Paulinas!
Hoppas de har kvar samma krona som din mor hade på sitt bröllop! Det skulle ju vara helt underbart om du kunde få ha den!!
Vad blev det för din/er del på Alla Hjärtans Dag?
caja!
Vilken färg vill ni ha på satinbanden?
Kan kolla vad de har!
Grisaknorr!
Kul att se dig inne på BT igen!
Låter ju mer hoppfullt nu! Hoppas ju att du får stå brud 2007!!