Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!
Hejsan, tjejer!
Kul att ses igår!
Det får vi ju göra om igen snart!
caja!
Ja, tiden springer ju på fortare än man tror! Så det är ju bra att ni "tar nya tag" med planeringen!
Vi började "på allvar" men planeringen (bokning av kyrka, lokal etc) i slutet på februari/början på mars samma år som bröllopet och det kändes som om det var mycket hög tid då! Vi hann ju och så, men det var ju ändå lite stress framåt slutet. Spelciellt eftersom min man hade jättemycket att göra med sitt jobb.
Min man är egen företagare (Line Audio Design. Tillverkar mikrofoner och andra inspelningsapparater) och har inga anställda. Endast jag träder in ibland (när det är som mest beställningar).
Jag brukar hjälpa till genom att montera små komponenter (motstånd, kondensatorer och sådant) på kretskort.
Vi har firman hemma i huset. Byggde till i vinkel på det ursprungliga huset för att kunna ha den där. Innan satt han uppe på vinden med snedtak och dåliga förvaringsutrymmen...
Huset ligger alldeles i korsningen Gälltoftavägen/Åhusvägen, där man svänger in mot tygaffären Gittes Stuvkälla (där man kör mot Landön och skjutfältet). Mitt emot korsningen ligger också Rinkaby Skola - en stor vit byggnad.
Gittes Stuvkälla ägs för övrigt av mina svärföräldrar. De bor i det stora vita huset bredvid Gittes Stuvkälla.