• Kärlek79

Ibland går det fortatre än man tror....!!

Gifte oss för snart två månader och idag gjorde vi ett gravtest....GRAVID!!! Är så
    glad, men även chockad trodde aldrig det skull "ta" sig så fort efter att ha ätiti p-piller i så många år. Ville bara dela min glädje med några eftersom det är för tidigt att delge några andra den här nyheten ännu. Kanske inte rätt forum eller ställe, men har "hängt" här i över ett år nu så det känns som "hemma".

• Svar på tråden Ibland går det fortatre än man tror....!!
  • Kärlek79

GithKat
    Jag har alltid trott (vet inte varför) att jag skulle ha svårt att blir gravid var därför inställd på att det skulle ta ett tag upp till ett år minst.. så tro min förvåning när mensen uteblev och inte kom alls.

Så till sweet saint ibland går det fortare än man anar jag slutade med mina piller i slutet av september och i början av november tror jag att jag blev gravid. Jag hade ätit i nästan 10 år.

• Kärlek79

Jag är absolut ingen expert men jag tror hjärnan har stor del i hur fort man blir gravid.
    Ja nu har man en spännande tid framför sig om allt går som det ska, det är ju några veckor kvar av de sk. "kritiska veckorna". Men visst ska det bli spännande!

Svar på tråden Ibland går det fortatre än man tror....!!