• Bride2006

Låg budget några fler?

Vi kommer allt om allt hamna på ca 15000 kr.
    Vi gör mkt själva och klänningen är betald.

Blir 60 gäster. lokal gratis...

hur går det för er?

• Svar på tråden Låg budget några fler?
  • ooGizzYoo

älvan87 hur har ni lyckas hålla det nere så mycket? hur gör ni med maten och trycksaker? *nyfiken*

• elora

Welma: Vi har nöjet att få tårta samt blommor till honnörsbordet från svärfars vilket gav min mor lite ångest som bara har pension och gärna vill bidra, men jag sa till henne att hon hjälper mig ju oftast på andra vis, t ex kanske hon bakar rosenbröd till maten eller så...
    Min pappa är oxå pensionär men lite snål så där vette sjutton om jag får någon respons haha....

• älvan87

ooGizzYoo
    inbjudnings korten gjorde vi själva :) jätte kul.
    maten gör vårana toastmaster han är bagare så han gör tårtorna med :)
    denm största utgiften är två tatueringar osm vi gav varandra.

• ooGizzYoo

älvan87 det låter ju helt underbart, har ni någon lokal eller är ni ute/hemma, min m2b studerar också och efter jul så har jag inte längre något jobb så jag vet inte riktigt hur vi ska lösa det med ekonomin i övrigt, skulle gärna vilja diskutera mera med dig hur du gjort med allt annat, vart så avundsjuk nu när jag såg att det går att fixa mycket billigare ;)
    börjar känna mig stressad nu också när vi inte fixat någon lokal heller så det blir en stor utgift också

• älvan87

ooGizzYoo
    lokal 2000kr..
    vi gifter oss på lördag. bara att fråga på... har massa tips...

• ooGizzYoo

älvan87
    ååh redan på lördag, då måste det kännas pirrigt nu misstänker jag, vart blir det någonstans?

• Meddelande borttaget
  • älvan87

ooGizzYoo
    jopp pirrigt.. sitter och skriver en berättelse i dikt form hur jag och killen träffades... tänkte läsa upp den.. men får ej till den.
    var uppe halva natten för kunde ej ligga stilla..

• aktuelle

Har en budget på 15.000, men vill ju bjuda så många, det blev en hel del när vi började räkna...kanske 70 st..funderar på att ta en kuvertavgift istället för presenter..rädd att många ska vara negativa till det bara :/

Svar på tråden Låg budget några fler?