Låg budget några fler?
Vi kommer allt om allt hamna på ca 15000 kr.
Vi gör mkt själva och klänningen är betald.
Blir 60 gäster. lokal gratis...
hur går det för er?
Vi kommer allt om allt hamna på ca 15000 kr.
Vi gör mkt själva och klänningen är betald.
Blir 60 gäster. lokal gratis...
hur går det för er?
älvan87
det där med dikter kan vara knepigt, prova läsa igenom andras och försök få idéer, eller googla på söta dikter eller meningar, brukar få insperationen att flöda :D
ooGizzYoo
jo men vissa delar tror jag de äldre på bröllopet tappar hakan av... står i en mening. andra gången vi träffades stog du på min balkong du rökte senk om du in och vi hade en ljuvlig natt. tror dom undrar varför man hoppa så då.
Vi har en budget på max 20 000,- och hittills verkar det som att den håller.
Vi blir 37 stycken, och ska ha buffémat som vi gör själv.
Festlokalen lånar vi gratis, pappa sponsrar klänning och har fått en ring efter mormor att göra om.
älvan87 nej jag tror inte det får dom att tappa hakan alls, dom inser nog att ni redan har "gjort det" om inte annaat vet dom att det kommer att hända på natten ;)
lite får väl gammlingarna tåla :D
ooGizzYoo
hehe jo funderar på att läsa den. men får se. har några dagar på mig. jo alla vet nog att vi gjort det.. för alla är helt hundra på att jag är på smällen. så hjälp. men men de kanske har fått sina små idéer i verklighet. mensen är ju 4 dagar försenad.
älvan87 skulle inte bli allt för glad för 4dagar så här tätt inpå bröllopet men vet ju aldrig vad kroppen har för sig när det händer spännande och roliga saker ;)
själv så måste jag snart börja äta p-piller igen så att man kan skjuta upp mensen om det skulle visa sig att den vill komma på bröllopsdagen, då skulle jag bli skit sur
ooGizzYoo
nä kan ju vara för stressen.. vi får helt enkelt testa mig nästa vecka när allt är över och allt är lungt.
älvan87
jo det är nog bäst det själv verkar det som att man måste springa dit redan imorn, är väldigt bebis kär men jag har inte tid nu och så har jag redan köpt klänningen, vill ju inte hänga den på hyllan för man inte kommer i den, nej då får knoddarna vänta tills våran dag är slut ;)
ooGizzYoo
ja vi får se. fick nyklarna till lokalen idag så glad :)
vi vill ju ha bebis. och den får gärna ligga i min mage nu. men men. vi får se.. testar mig nästa vecka.. när man inte är upstressad och nervös.
nu har jag inte läst alla budget tips men här kommer grejer jag lyckats spara på
*Lån av brudkrona av kyrkan (den var underbart vacker)
*Inbjudning (dubbelvikta kort på timarii 5pack för 15kr)
guldpenna att skriva med tänkte fynda guldsnöre på julrean sedan .
*Ingen bukett utan en enkel blomma (har dessutom sparat på blomstercheckar)
kan också vara kul att få på möhippan.