14 Januari brudar!!
Vi gifter oss också den 14 januari.
Klänning, ring, näbb kläder till min brorson är köpta. BG kläder, brudbukett, näbb bukett och crosage är beställda.
Fotograf, ansiktsbehandling, brudmake up och håruppsättning är bokade.
Vi har varit till festlokalen och provätit bröllopsmiddagen samt gått igenom alla detaljer inför den stora dagen. Dock är inte alla vinerna bestämda. Av bordsdekorationerna är i stort sett allt köpt. Dock har vi inte beställt blommorna fast vi vet vad vi vill ha.
Vigselprogram, festprogram, bordsplacering samt placeringskort är påbörjade och vissa av dem nästan klara. Pratade precis med kyrkan och de har inte bestämt vilken präst vi kommer ha ännu så jag är lite strssad över det. Dock är psalmer mm redan avklarat med kantorn.
Dock har inte Bestman några kläder ännu samt att kompisens dotter(brudnäbb nr 2)vuxit ur den klänning som det var tänkt att hon skulle ha på sig så det får vi försöka fixa under veckan.
Vi ska även träffa fotografen i morgon för att gå igenom alla detaljer med henne, samt att jag lämnade in ringarna i måndags för putsning av förlovningsringarna och gravering av vigselringen.