Inlägg från: Hnosse |Visa alla inlägg
  • Hnosse

14 Januari brudar!!

Om du har släp så kan du köpa tunn byggplast och lägga under släpet. Klipp ngn mm innanför släppet och näst fast den med stora stygn så det är lätt att ta av när du kommer till kyrkan. Annars är det väl bara att lyfta den högt och hoppas på minusgrader så det inte blir för geggigt!!!

• Hnosse

Jag köpte min i en specialbutik för flera år sedan. Tänkte ge den till bruden som jag var tärna till. Men hon hade hennes mammas och fick på så vis in både gammalt, lånat och blått i samma pryl. Så nu har jag en egen...
    Hade inte tänkt på den amerikanska traditionen med lånat, blått och så vidare förrän mina tärnor började utfrågning. Har ni brytt er om det??

• Hnosse

Sitter här och tittar på all snösom just nu regnar bort här i Partille... Men, men vi kan inte styra över vädret. Hellre att all snö regnar bort nu än på lördag, eller ännu värre modd...

Vi ska gå från kyrka och till festen. Med resa i vår egen bil därimellan. kommer nog bli jättefint med ljuslyktor och marschaller. Tittade lite på bilar men hittade ingen som passade oss. (vi är väldigt "bilmedvetna" båda två) Det är ju vinter och det är inte så kul att släpa ut sin fina bil i snöslask...

Svar på tråden 14 Januari brudar!!