Inlägg från: blivande fru Roos |Visa alla inlägg
  • blivande fru Roos

14 Januari brudar!!

Ahhh nu är det snart LÄNGTAR!!!

Kvar att fixas är, printa ut alla saker, små presenterna till gästerna.

• blivande fru Roos

fixade alla vigselprogramm igår, nu ska det bara vikas och sen är det klart.
    Började även printa ut festprogrammen igår. Sambon ska fortsätta ikväll då jag ska iväg på kalas

• blivande fru Roos

Rixie > Hur syr ni ihop dom?

Vi hade tänkt att häfta ihop dom, ska se idag om någon har en extra stor häftapparat.

• blivande fru Roos

Rixie > Ah okej, då förstår jag. Kommer nog inte funka för oss då vi har rätt många sidor.

• blivande fru Roos

Nu börjar man bli lite nervös... men skoj som tusan är det

• blivande fru Roos

Vi är nästan helt klara, kvar att göra är:

Fixa stayups
    Sista avstämmning med fotografen
    Fixa klart presenterna till gästerna
    Häfta ihop fest programmen
    Göra klart bordsplaceringen & skriva ut (fixas idag)
    Sy på slöjan på diademet
    Gå in skorna

Sen är vi klara

• blivande fru Roos

Åh jag börjar bli riktigt nervös, kan inte koncentrera mig riktigt på jobbet. Svammlar en massa och är tok glad.

• blivande fru Roos

Kvar är:
    Bordsplaceringen (ska bara printas ut, gör det dagen innan ifall folk blir sjuka i sista minuten)
    Häfta ihop festprogrammen (gör det i samband när bordplaceringen är helt klar)
    Göra iordning rispåsarna (väntar på specialris från USA, börjar bli nervös att det inte kommer )

• blivande fru Roos

Kaijsa > Samma här, vi har 2 killar för mkt. Hade ett par som var tvugna att lämna återbud i helgen. Tist men det är sånt som händer. Vi är nu 98, helt okej. Har inte så mkt bortfall. Dom som inte kunde kommer är 3st som är gamla och sjuka. En familj som bor i USA, deras dotter som är i min ålder kommer dock. Sen ett annat kompis par

• blivande fru Roos

mumsmums > Ja lite faktiskt, kommer gå otroligt snabbt är jag rädd för, brukar vara så när man är nervös... springer typ fram hahah

Kaijsa > Ja visst är det trist, men vi har lovat att ha en filmkväll med våra 4 kompisar som inte kunde komma så dom iaf får se vigseln på film.
    De 3 gamla från släkten + släkten i USA får se det på film senare.

• blivande fru Roos

Våra gäster åker bilar tillbaka till hotellet, tar max 10min.
    Vi kommer åka en Bently (tror det stavas så)

• blivande fru Roos

1 dag kvar tjejer, sista gången jag är här på ett tag. Massvis med lyckoönskningar till er, och ta det lungt imorgon.
    Kramar!!

• blivande fru Roos

Sitter nu i Indien som en mycket stolt och lycklig Fru Roos. Dagen var den basta i vara liv och inget hade vi velat gora annorlunda nar vi tanker tillbaka pa det. Men gud va dagen gick snabbt, nar man blickar tillbaka kanns det som det var langesedan. Har lite minnesluckor fran vigseln, var sa himla nervos och rord. Grat nar jag laste lofterna, men det ar val normalt antar jag. Nehe brudar, dags for poolen, maken och en paraplydrink Pa aterseende!

Svar på tråden 14 Januari brudar!!