• Sanasol

Budget 50 000

Hur har ni lagt upp budgeten? Skulle behöva lite tips,

• Svar på tråden Budget 50 000
  • Sanasol

Detta exkl resa då, såklart! Vi kommer bjuda mellan 40-50 personer.

• Sanasol

Har använt den funktionen själv med! Men sjulle ändå vara intressant att se hur andra har eller har tänkt att fördela pengarna!

• Sanasol

Om vi kommer catera mat därifrån så ligger kuvertpriset för trerätters på 340 kr.

Vet inte vad kostnaden blir om vi väljer att hålla till i resturangen och även ta dryck därifrån, men det känns som att det blir jättedyrt.

Så vår plan just nu är att catera maten, ta med egen dryck till hyrd lokal och sedan hyra in folk som kan servera.

• Sanasol

Vi prioriterar också fotografen högt, det känns viktigt! Hur mkt har ni räknat med att det kommer gå på samt hur ska ni bli fotograferade?

Vi hyr nog kläder till min blivande, jag kommer köpa min klänning som kostar omkring 11000kr. Känns mkt, men den är underbar! Ringen kommer vi nog ta utanför budgeten, men vi får se!

Hur gör ni med alkohol? Köpt det själv eller genom catering? Kostnad, mängd?

• Sanasol

Vi kommer att ha ca 45 gäster, men vi har nog tänkt höja budgeten till 70 000 kr

• Sanasol

Chilianna, jag vet att det finns en butik i borlänge elle nåt som också säljer Sincerity, har mailat dem för pris på klänningen men inte fått något svar :(

Svar på tråden Budget 50 000