• Ehliana

inget pirr

jag och min pojvän satt och diskuterade igår om hur vi såg på varandra och det slutade med att han erkände att han inte tyckte att de tär lika upphetdsande att se mig naken längre (det har BARA gått 3 år) och att han lixom inte är lika "tänd längre"

vad ska jag göra för att få honom på andra tankar , ja känner mig verkligen jättedeppig, för att jag har varit överviktig med ca 15 kg och nu har jag gått ner 10 av dem men det känns som om han och jga glider ifrån varandra , han säger att han älskar mig men jag ve tinte när han inte är lika attraherad som innan ..

jag å andra sindan känner mig inte lika atthraherad som första gångne men han är inte oattraktiv för mig , han är den rätte för mig coh förlovning har varit på tal .

hjälp mig , jga orkar inte med fler sömnlösa nätter

• Svar på tråden inget pirr
  • Ehliana

tack för allt stöd.
    jag ska prata lite med honom ikväll när han kommer hem .
    kna dessa känslor komma upp för att han är deprimerad , han har en "höstdeprission" och jobbar varje helg och oftast 12-14 timmars pass. kan det vara en faktor för att han känner sig "off"?

• Ehliana

nä det är klart.
    det är bara så jobbigt att han just nu inte är lika attraherad av mig som jag är av honom . visst så blir väl glöden inte som första gången när vi träffades men man är ju fortfarande attraherade av varandra eller hur?
    allt känns å lustigt, vill verkligen inte att det ska ta slut pga detta.
    jag älskar ju honom av hela mitt hjärta och gör allt för att han ska må bättre från sin depprision,

kram alla^^

• Ehliana

det är ju inte bara vad han tycker , det är vad han gör.
    förut så "höll" vi på mer.
    nu är det lixom; ne jag är trött ikväll.
    eller "jag spelar ju dator "
    som om intresset försvann med lusten=(

• Ehliana

han sa att han har funderat på de tlite själv ohc kom fram till att han inte gjorde så mycket själv för att det skulle vara så spännande, så vad ska man säga han ändrade sig, sitt beteende till den romantiska pojkvän jag haft innan!
    och försöker verkligen hotta upp vårt förhållande.
    jag kämpar för att gå ner i vikt och jag ska lyckas, innan sommaren ska jag nått min idealvikt.
    det börjar kännar bättre nu och jag lägger mer tid åt de där smågrejerna som gör vardagen romantiskare.

Ehliana

Svar på tråden inget pirr