Underklädsreklam på TVn och din mans reaktion
Ta det som en stor komplimang d hade jag gjort. Det är ju skillnad på stämpeln man får om man viker ut sig i playboy el gör reklam för underkläder för HM. Å modeller tjärnar ju pengar när de kommit upp till den nivån. Han hade ju inte sagt det om han ej tyckt att du har kropp för det. För du går väl knappast med hökle på stranden el. Där visar man ju upp sig oxå i underkläder fast det då heter "bekini" så jag förstår inte skillnaden. Själv är jag i en mansdominerad branch (byggbranchen) oftast får ja ducha å byta om med mina kollegor. Å ja ser ingen skillnad på att ha bekini på stranden el ha troser å bh i ett omklädningsrum. Folk är det ju runt på båda ställerna. Men ska ja ta av mig helt finns d oftast drapperi till duchen å man kan ta av resten bakom d. El turas om d gånger om omklädningsrummet när drapperi el dörr till duch ek finns. På stranden tar man en handuk runt sig om man måste byta. Ja hade lätt kunnat göra reklam om ja fått bra bet för det.
Nej, se d som en fin komplimang han tycker att du har en läcker kropp. Män utrycker sig oftast inte som vi kvinnor.