• Chilianna

Fastnade i filtret- hjälp!

Jag skulle rekommendera en tjej en hemsida, som jag verkligen inte trodde var en konkurrent till bröllopstorget och som jag absolut inte har någon anknytning till eller försökte göra reklam för. Det var inget konstigt alls- sådana tips står i nästan varenda tråd, ändå fastnade jag i filtret. Kan absolut inte betala 600 kr i böter för detta! Har inte alls råd med det!!! Hur ska jag göra? Varför hände detta?

• Svar på tråden Fastnade i filtret- hjälp!
  • Chilianna

Nej alltså jag vet inte säkert om böterna, men inlägget är inte insatt igen- som det borde vara om det passerade... Men det kanske beror på att det är efter kontorstid? Men jag menar man måste ju kunna rekommendera en annan bröllopssite utan att det är fel- precis som man får rekommendera guldsmeder, florister, bagerier och så vidare... Känner mig jätteorolig!

• Chilianna

Okej får vänta tills imorgon och se vad de säger...

• Chilianna

Tack tjejer! Känner mig lite lugnare nu! Lovar att berätta hur det går!!

• Chilianna

Nej det är sant Fiafria att det inte är böter, men vad jag bara inte förstår är varför det fastnade- det gör ju inte andra likadana inlägg! Känns väldigt frustrerande! Har ju liksom inte några mer pengar för att det är en administrationsavgift liksom. Och en betalningsanmärkning är ju ändå en plump att dras med. Eller är det inte det- har jag missuppfattat det?

• Chilianna

Och jag menar inte alls att i föregående inlägg låta som att jag fräste åt någon eller var ironisk, lät kanske lite brysk, förlåt i så fall!!

• Chilianna

Åh blivande fru J då fattar jag bättre! Då borde det ju ordna sig!

Svar på tråden Fastnade i filtret- hjälp!