Oups, lite snabb... 3
Æsch då
;) :D
Æsch då
;) :D
Å Tack :)
Tack Cheers :)
Ja, jæklar! Alkofritt! Jag dricker næstan aldrig (eftersom jag eg. ær allergisk) och så ska vi till den exklusiva restaurangen imorgon och jag får inte ens utnyttja GRATIS alkohalter med rejælt påslag!
Åh, ja! Det blir vi ju... vi har BF 21/11 om det stæmmer... måste ringa runt på måndag coh lista ut hur MVC fungerar i norge samt førældrapenning och allt sånt. Jag kan ju absolut NOLL. Å sambon - NOLL :D
Lightfish... Uh oh! Tack!
:D :D :D
Fast inte skvallra før de andra 2007-brudarna :D Vill vænta till iaf v.14 eller så :D :D :D
urrf... det dær med brøllop också ja... det ær jud et forumet jag ær i ;) ;) ;)
Cheers - vi får luska tillsammans!
Vi ska bestælla Mammapraktika ikvæll... å så har sambon luskat ut livsmedelsverket-sidan før gravidkost osv... Baby steps...
Å det bæsta av allt: Jag slipper kattlådan i 9 månader framåt! Dealen var att skaffar vi katt så tar Jag kattlådan... och han bløjorna :D
hihi, jag æter allt :D Å det var vældigt skønt att få veta att lax ær helt ok! *mumma*
Men nu vet jag varifrån baconsuget kom...
Bacon och alkofri schumpa!
Blir som min student om igen ;) Då åt jag bacon (fick myskosug) och alkofri schumpa!
:) sicken tur lighfish förklarade sig själv.
Jag har spenderat 1,5 plågsamma timmar på stan, det finns inte en enda j-a toalett mitt i oslo och de som jag frågade i cafe/affärer släppte inte in mig i deras personaltoaletter = ingen toalett för allmänheten. :( :( :( Har liten blåsa, men nu verkar den krymt ännu mer!
Dallie - jag hoppas ni också blir med barn snart igen!
fyyyyyyyyyyyyyyyy f*****n!
Så trøtt! Å så mkt snø igen!!!
Helgen har varit bra! Surperbt bra!
Vi gamla paret låtsades leka ungdomar och børjade festa 17:00 och kom hem strax efter 04:00
Jag vet... vi fick sækert panik øver lill*n som skall komma... ? :D