Oups, lite snabb... 3
puff puff tjejer
å sæger hej... :)
puff puff tjejer
å sæger hej... :)
hallå tjejer... major dilemma... gifta sig i år (innan barnet kommer) eller ha kvar 070707 och slå ihop namngivning och brøllopsfest?
Gifter vi oss i år så blir det enbart nærmaste familjen, næsta år så blir det ungefær som vi tænkt fast kanske inte lika extravagant iom att jag inte har ngn inkomst from okt-nov.
Mina førældrar betalar før brøllopsmiddagen vilket vi æn væljer.
Kænner både :( :) :( :) :( :)
i-landsproblem jag vet... likaså att barnet blir / kan bli tre språkigt eller inte.
:) :) :)
Tack Cheers, så tænker jag med, men jag har så hårt "ingnuggad" att man ska vara gift innan bebis titatr ut (eg. innan bebis gørs haha)
Å så vill jag itne gifta mig i en mamamklänning - men vilket problem det eg. är... lite ego-jag återigen ;)
Nåväl, vi har runt 3 månader innan vi är i frizonen så då vet vi hur vi kan göra.
oj 3... kanske 2... tænkte att vi inte bestæmmer (bokningar osv) førræn i maj/juni när bebis är 12-13 veckor
:D :D :D
Du ær för go'! Piggar upp mig fr i-lands problemen iaf :) 21/11-06 ;) däromkring kommer en liten blandunge.
:D :D :D :D
Fy fan, måste vara hormoner eller nåt som får mig att haka upp mig så här!
hormonerna schkumpar sig fram och klunkeliklunkar
:D :D :D :D
lighfish
schysst med shopping :) *vill också*
Cheers... ja, de har nog roligt eftersom jag är hormonmonster ;)
ny tråd ny tråd
:) :) :)
Jaaaaaaaaaaa
:D :D :D :D :D
ska jag?!?!?!
Jag åt en minttablett... trodde jag skulle må mindre illa... men gissa tværtom...
Nej, har inte mått illa annat æn nær jag varit hungrig (tillræckligt ofta iofs). Men førra ggn spydde jag dag o natt from v.4 och fick åka in før dropp osv...
Så jag klagar inte nu, om det skulle børja nu, har ju besparats 2 v iaf... Men det ær så æckligt att spy, å på almæntoa också (bacillskræck)
:( precis :(
Men andreas o jag ska snabb dejta nu efter jobbet och æta eftermiddags-middag... jag ska træffa hans gamla klasskamrat och numera jobbkamrat och shoppa på lagerutsæljning eller vad det nu ær... tydligen en jætte fin butik som totalrensar 18:00 ikvæll... Sedan fika med henne och hennes vænner :) Ska bli kul, æven om jag ær orolig før illamåendet bland folk... å så vill vi inte att hans jobba ska få veta riktigt ænnu.
drea, perfekt m BT nær du har tråkigt va? :D