• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Gerda

heeeeeeeemmmmmmaaaaaaaaa igen och nyklippt och snygg (are) :D :D :D

Jag blev visserligen lurad - jag gick in och frågade hur mkt en klippning kostar :

290 kr svarar en tjej.

Ok, så håret tvättas och balsameras för det sa frisörskan bara att jag skulle göra... (fast jag hade nytvättat hår, lite fuktigt fortfarande) och så klipper hon mig så det hela tar 1h 15 min... (har djungelhår och det är såååå mkt att ta sig igenom.

Frisörskan som prata rysk-norksa med mig är såååå duktig, hon klipper ur mitt hår underifrån, rakar inte, klipper inte med fisksaxen... så det är jätte tunt och fint, nästan svenskt :D :D :D

Men så skulle jag betala....

klippning, schampoo och balsam säger hon till tanten som tar betalt.... 420kr!

Ok om jag vetat om priserna innan - men jag tycker att det var att smyga in och fult gjort :(

• Hej baberiba

Gerda

Wow tjusig du blev...:p :D:D men vilket jädrans sätt att göra så...jag som är ENVIS...hihihi hade sagt till....:D

• Gerda

Ja, jag sa till men så bröjade hon på rysk-norksa, ägarinnan (antar jag) rabblade snabbt på norska och jag hör bara schampoooo balsamering....

Då önskade jag att de kunde balsamera in mig....*suck* då orkade jag inte stå där och tjafsa - ändå sambons kort osm betalar, jag väntar fortfarande på lingonveckan och så var jag sååååååååå sååååååååå nöjd...

vad gör man? glad eller arg ändå???

:D :D :D :D

SPrnger ut till spegeln o kollar så blir jag glad för det är inte många osm kan klippa mitt hår...

• Hej baberiba

Gerda

Bra att du är nöjd !! så var glad:D

Ska du gå dit igen:D

Nu är klockan fem och cheers ska gå hem..:D

See ya tomorrow !:D

Ha´det gott alla glada...:p

• Bluebride2006

nej, hon backade tydligen. jag har i alla fall hittat anledningen att jag inte kom igång idag, jag har tydligen haft feber hela dagen. har det lite väl ofta sen julen 2004 tyvärr.

• Hej baberiba

nä..:( backade hon....det var inte bra...Du kanske vill han en hunk som piggar upp dig..:D stackars dig att ha feber....hoppas du blir frisk snart:)

• Bluebride2006

tack. jag mår bättre idag, måste ju städa, för imorrn vill jag inte städa, inte ska man städa på sin födelsedag? Nej, absolut inte, det bara så svårt att komma igång, fast det bara är ett rum kvar att städa, sovrummet. Vill ha lön för skiten :) jag får väl smyga mig upp till affären kanske och köpa något :)

• Dallandra

cheers
    Tråkigt att det strular med adoptionen :( Hoppas det ordnar sig!

• Hej baberiba

Åhh fyller du år imorgon blue...vad skoj då blir det party här på Oups...:D köp mkt schkumpaaa till oss när du ska handla ngt fin lite belönning till dig själv....:D

• Hej baberiba

Dallandra

Det har ordnat upp sig nu med adoptionen det fixade sig igår eftermiddag..:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3