• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

Hej Blue,

Vad hittar du på idag?

• Bluebride2006

borde städa egentligen, men eftersom kattungarna gör mig galen, så jag mår dåligt, så blir det nog en seg dag idag med, imorrn hoppas jag att vi kan hämta min brudklänning som håller på att sys in och upp.

• Hej baberiba

Släppt ut katten?:D:D:D

Spännande att hämta klänningen..

• Bluebride2006

stora katten ute, kattungarna sover och klänningen kommer förhoppningsvis hämtas imorrn, om hon godkänner att man betalar till hennes konto, för vi har inga pengar just nu, det är också trist eftersom jag fyller år på fredag och hade vår årsdag i lördags och jag kommer inte få något av min sambo, för vi inte har stålar. är så trött på detta. Jävla samhälle och arbetsgivare som inte vill anställa en

• Hemligt ( fast inte längre)

Hello Ladies

Är bara inne en snabbis... (jag gillar snabbisar ) Har så fasligt mycket att göra på joppet...

• Hej baberiba

Hej Hemlisen,

Har du så mkt att göra idag?:D

Fått reda på att vårt företag har blivit uppköpt av Posten. Så nu är vi statligt ägda om du lyssnar på radion på nyheterna och på TV:n ikväll så lär de prata om detta. För vi är börsnoterade och det är en massa pressmeddelande hit och dit....

Vem vet jag kanske kommer i bild i TV då vinkar jag....:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Hemligt ( fast inte längre)

Tjenixen!

Ja du måste vinka

• Hej baberiba

Men...jag tror att pressmeddelandet är i Stockholm..:o men jag tar bussen dit...:D tror du jag hinner...:D:D

• Gerda

*vinkelivink*

Jobbade 08-22 igår så jag ær helt slut och orkar inte engagera mig så mkt... men læser och ler... och ønskar att jag snart får gå hem.

Cheers - tur att vi får inte 1:an o 2:an hemma, då ska jag leta efter en søt blondin med lockar som flinar :D :D :D och så ska jag vinka tebaks till dig!

/Gerda

• Hej baberiba

Gerda

Vinkar nu till dig...*vinkevink*...:D ser du mig hallåååå här är jag....:D

Jag tror presskonferensen är i Stora staden men jag kanske hinner dit om jag tar bussen eller vad tror du:D:D

Ska jag ha min rosa boa på mig:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3