• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Dallandra

Typiskt när man har laddat med massor av skumpa!! Jaja jag får väl dricka upp den själv med mina hunkar :D :D :D

Har en ny goding här, hjärnan bakom rymninsplanen i Prison Break, alltså han som vill rädda sin bror från dödsstraff.
    Han är en riktig goding :D :D :D

*skål och botten upp* :D

• Dallandra

Tjoho!!! schkumpan flödar :D :D :D :D

• Dallandra

Vilket drag det är här idag :D :D :D

• Hemligt ( fast inte längre)

Häll upp till mig, jag är alltid villig hehe

Den där hunken du pratar om vet jag inte vem det är, jag har inte 3:an

Men det finns gott om hunkar på 5:an

• annaglitter

Dallandra
    det finns en sötnos på 4:ans Commander in chief också, Jim
    botten upp, med jordgubbar till tack :D

• Bluebride2006

Både Fl och BT var nere i förrgår, pga driften eller vad det var

Tjena Blue, det var ett tag sen! Var har du hållit hus?

• Bluebride2006

jadu, jag har faktiskt inte varit på nätet så mycket. Var mycket på FL, men sen jag besökte mina föräldrar i några dagar så var jag inte mycket på nätet, tappade sugen helt enkelt. En av mina kattungar gör att jag sover dåligt och känner nästan att jag är på väg på till magsår. Han har tagit sönder en favoritskål sist och brytet av en fena av en säl som jag har som prydnad, då han hoppar upp på ställen där han inte får vara, men kan inte få någon diciplin på honom. suck och snyft!

Ja kattungar e inte att leka med
    Jag fick sova på soffan när vår katt var unge för han levde verkligen rövare... min man som skulle gå upp tidigt fick inte en blund annars för att ha sovrumsdörren stängd när vi båda låg därinne var inte att tala på.
    Vad gäller ömtåliga grejer så är nog det enda man kan göra att ställa undan dom tills katten lugnat ner sig och man hunnit lära den var han får och inte får vara...

Lite skumpa någon? Det är ju fredag...

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3