• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • drea

Det blev förresten inget vykort...
    Sorry!

• Hej baberiba

drea

Nä jag märkte det.....:(

Vårt var inte heller dyrt 5000:- för liftkort+boende sen tillkommer bensinkostnad att ta sig dit och hem. Sen hade vi all mat med oss. Sen hyrde guben skidor ca 650:-.

• Dallandra

cheers

Ja det känns lite tungt just nu... hoppas att kroppen återhämtar sig snabbt och att tröttheten försvinner :(

• Hej baberiba

Dallandra

Jag förstår att det känns tungt...Men det går snart över...hoppas jag....Det var otroligt jobbigt för mig också.

Snart är du pigg igen:D

• Dallandra

cheers
    Som tur är har vi ju Thailand att se framemot och det är tur det för annars hade jag nog deppat ihop.
    Vi åker om två veckor jag längtar hur mycket som helst!! :)

• drea

Dallandra,
    Åh vad skönt att åka till Thailand, nu när det är så kallt här hemma!
    Vi ska också åka dit, fast över julen... det är lång till dess...

• Dallandra

drea
    Vi hoppas på att snön ska ligga några veckor till och att våren ska komma lagom tills vi kommit hem :D
    Man längtar ju hur mycket som helst efter värme, att slippa ta på sig tjock jacka och kängor :)

• Hej baberiba

Dallandra

Ja nu är det inte länge kvar tills ni åker....så härligt...:D

Skönt att komma ifrån detta kalla väder och få koppla av och ha´det skönt.;)

• Hej baberiba

drea

De rika de kan resa mycket...:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D *ASG*:D:D:D:D:D:D å´pappa betalar....:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D;);););)

• drea

Cheers...

Ja, pappa betalar. Ialla fall en del, för det är nämligen vår bröllopsresa

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3