• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Dallandra

Det blev inget fredagsparty för mig... jag låg inlagd på sjukhus hela torsdagen för skrapning, kom dit vid 8 på morgonen och blev inte utskriven förrän 20 på kvällen... så jag var inte i form igår:(

Men nu mår jag bättre :)

Kattungar kan vara jobbiga men de brukar lugna ner sig efter några månader som tur är :)

• Dallandra

Ja jag har tyvärr fått ett missfall :(

• Hej baberiba

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej...:D:D:D

Här har det varit livat ser jag...:D:D:D hela två sidor!:D:D:D:D lätt för mig att läsa igenom iallafall..:D

Nu ska det bli ändring..cheers är back8) :D:D:D:D

• Gerda

**vinkar till alla oups-brudar**

snart lingonvecka tror jag, ær inte på topp o inte sugen på att gøra så många :D

:( :( :(

• Hej baberiba

Uahhhhh lingonveckan urk.........:( stackars Gerda....:(

• Gerda

Det ær mest pre-lingonvecka starten... då ær jag tråkig.... men nær det ær igång så ær det party party igen oftast... *hoppas*

Såg att du letar sanasol.. .har inte sett henne idag... men hon e ju aktiv på vår sommar 2007 tråd.

• Hej baberiba

Gerda

öhhh nu förstår inte jag...:D:D:D vaddå pre-lingonvecka och party?? det ,åste bara vara din norska dator som krånglar...:D:D:D har varit i norge i en vecka på skidsemester och kan fortf. inte språket..:D:D:D

Jag skrev i Sanasol´s tråd om ringar + att Clobberella och Blue Topaz har sett henne men om hon är på er sommartråd så visar henne min tråd där jag letar efter henne.

• Gerda

ska ske! :)

Hihi... jag ær som deppigast o tråkigast innan det røda kommer... men direkt efter... då ær jag glad o sprudlar av liv

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3