• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

Gerda

Ahaaaaaa nu fattar jag..:D:D:D:D:D:D:D

Joppar du idag?

• Gerda

ja vad tror du!

æææøøøøøøøæææææøøøøø

• Hej baberiba

Gerda
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

ville bara försäkra mig om att du är på joppet...:D:D:D

• Dallandra

Hejhej!!

Är bara inne en snabbis, ska ta en promenad i det fina vädret :) Hoppas att det ger lite energi, känner mig väldigt trött och orkeslös efter allt som hänt...

Ses en annan dag brudar!! :D :D :D

• Hej baberiba

Dallandra

Krya på dig ! såg att du blivit skrapad...stackars dig...jag vet hur det är....

KRAM

• Hemligt ( fast inte längre)

Tjena Cheers!

Kul att du e tillbaka
    Hur har ni haft det?

• Hej baberiba

Hemligt

:):):):):):) se så solbränd jag är...;)

Vi har haft det toppen med sol hela veckan...:D:D:D

Jag vill åka igen...:D:D:D

Ja det riktigt lyser om dig, gottegris
    Jag e inte alls avis...

• Hej baberiba

Hemligt

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):) så solig och brun och fin...:D:D:D

Jag vill också åka skidor... vi var i fjällen varje år när jag var liten. Jag kan inte åka skidor längre pga en knäskada

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3