• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Dallandra

Idag är jag lite lessen i ögat.. har fått missfall :(

Men det känns ändå okej, missfallet beror på att något var fel på fostret. Nu vi vet ju att allt funkar som det ska på oss, att vi kan bli gravida....

• Hej baberiba

Dallandra

Åhhhhh vad lessen jag blir nu...:( stackars er....:( vilken vecka hände detta i?

Jag har oxå haft missfall och de fick skrapa mig och de sa att det dem såg var inget friskt barn....så det var ändå tur i oturen liksom...Jag fick missfallet i v16...:( men det är ett par år sedan...

Hoppas att du mår bättre snart vännen...

Lite schkumpaaaa kanske kan vara gott...;) :D

• Dallandra

cheers
    Jag fick missfall i v 8 eller 9. Ska tillbaka nästa vecka för att kolla om allt kommit ut, annars blir det skrapning sa läkaren,.. hoppas att det kommer ut av sig själv! Känns trist... jobbigt att behöva tala om för våra föräldrar.... har berättat för mina och de tog det bra..
    Så nu blir det till att tröstäta, vi ska köpa godis och cocacola och bädda ner oss i soffan och glo på film.

Lite skumpa!? Jag vill ha massor!!!! :D

• Hemligt ( fast inte längre)

Dallandra
    Jag blir lessen jag me

Här får du tillbaka din skumpa, jag har inte hunnit dricka upp den ännu Bälja nu i dig ordentligt så kommer du snart känna dig bättre

• Hej baberiba

Dallandra

Ni gör helt rätt i att mysa ikväll;)

Här får du schkumpaaaaa...vassego´:p:o du ligger efter med mågra flaskor..:D:D:D:D

• Hej baberiba

Dallandra

Förstår att det blir jobbigt att berätta för föräldrarna...:( vi hade oxå berättat för föräldrar och syskon men självklart så tog de det relativt bra och ville bara trösta oss....vilket kunde bli lite väl jobbigt...Jag låg på sjukhuset när våra nära och kära fick veta så stackars guben fick ringa runt och berätta.....:(

• Gerda

Dallie darling! Stora varma kramar till dig!

• Dallandra

cheers
    Man vill ju inte ha för mycket tröst, man vill ju inte att folk ska tassa på tå omkring oss. Vad jobbigt för din gubbe att ringa runt... och jobbigt för dig som låg inne. Usch missfall är inget kul.

• Dallandra

Hemligt
    Ja nu tar jag tillbaka min skumpa, jag har ju massor att ta igen :D

Gerda
    Tack!

• Hej baberiba

Svärmor var värst hon kom hem till oss när jag hade kommit hem från sjukhuset (låg inlagd) hon storlipade asjobbigt....för vi hade liksom sörjt klart...:( man blev bara påmind igen....så joppigt....:(

Men det är bara att "på" det igen:D

Hemlisens husband kanske kan visa hur man gör hellakoptern men ljud...:D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3