• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Gerda

He he, inte för alla. Men vissa asiater saknar genen som kan ta hand om alkoholen på vanligt sätt.

Har känt två asiatiska tjejer (adopterade) och de kunde dricka som alla andra svenskar ;)

• Hej baberiba

annaglitter

Tack för infon..:D

Får se hur det blir för vårt barn...:) vi själva är inga festprissar precis så för oss gör det inget om han/hon inte skulle kunna dricka vin eller alkohol.

• Hej baberiba

Gerda

Hur gick det igår?:D

• Gerda

Godmorgon!

Det gick bra, det var trevligt och GOTT!
    :D :D :D

Det blev som tur var inget vin :) men vi tog ett smakprov av den filippinska rommen somjag smaksatt chokladmoussen med... och en liten sån räcker ju för att ge mig huvudvärk idag

• Hej baberiba

Var det "bara" GOTT....:D

Ja tänk var lite rom kan göra...:D:D:D

• Gerda

:D :D :D :D

Om vi säger så här... jag tog en gigantisk första portion..... sambon och gästen tog två stora portioner :D :D :D Ganska lyckat :D

Ska def. bjuda på denna rätt när svärmor och hennes sambo kommer... funkar även när svärfar och hans sambo kommer :D :D :D

Mina päron för den delen med... fast pappas kyckling får bytas ut mot sojakött :D han är veggo :D

• Hej baberiba

KUL att det blev lyckat ! fick du komplimanger oxå för maten..:D

Idag fattar jag vad du skriver...;)

• Hej baberiba

Hemligt

Hallllåååå var är duuuuu !:D:D jag vill veta allt om hellakoptern..:D:D:D:D:D

• Gerda

:D :D :D :D

Många komplimanger :) fast sambon hjälpte faktiskt till mkt iom att jag kom hem efter 17 och gästen kom 18... och så måste choklad moussen stå i kylen i en timme minst först... så han gjorde peston, skalade potatisarna och jag moussen, sedan smakade jag av och gjorde det sista... :D Teamwork!

• Hej baberiba

Men...potatisen ska inte skalas....:D:D de ska bara sköljas av och skivas och sen torkas av....:D därför är denna rätt så lätt att göra för man slipper skala potatisarna....Ni gjorde x-tra jobb i onödan..:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3