• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Dallandra

Hemligt
    Precis, skumpa ska man lämna till proffen (d.v.s oss) inget för en oerfaren :D :D :D

• Gerda

oj oj oj .... Jag vill också se Hellakopterm!!!! :D :D :D

Måste logga ur igen, men smyglæser nær jag inte tror att nån ær i nærheten ;)

Slutar snaaaaaaaaaart och då ska jag till en delikatessaffær o handla iongredienserna som Cheers påtvingade mig att laga ikvæll.

Hon lovade att jag skulle kallas den gudomliga kocken eller nåt sånt... då kan jag ju inte vælja annat æn laga det receptet ;) :D

• Hej baberiba

Gerda

Jasså du smyger idag...:D:D:D inte poffar och wokar då..:D:D:D:D

Jag står vid mitt ord gällande maten...:D:D:D

Är du här imorgon? ;)

• Gerda

Ja! Imorgon ær jag heeeeeeeemmmmmmma o røjer :D :D :D

Å då blir det LÆSBART før er också...

schhhh.... *tassar ivæg*...

• Hej baberiba

Gerda

Fattar inte vad du skriver...:D:D:D:D man kan tro att du är full.....:D:D:D:D skönt att allt blir normalt imorgon...:D

Lämna rapport om kvällen imorgon...:D

• Dallandra

Nä brudar nu ska jag lägga mig i soffan och slöa framför tv:n... bara godspåsen som saknas :D

Ha det gött så ses vi imorgon!! :D :D :D

• Hej baberiba

Dallandra

Jag har godis hemma som jag ska snaska i mig ikväll...:D:D:D:D

Vad ska du kolla på? Days of our lives eller...:D:D:D:D

• Gerda

kænner sjælv att jag blir lite dizzy nær jag ska læsa alla norska orden... de kan varken stava eller har ngn som helst logisk grammatiskådra ;) :D ;) :D

Fast ikvæll blir jag nog ritkigt full... vi ska tydligen dricka vin till maten och jag som ær allergisk blir kanoners på ett glas Sambon har lovat att ransonera nær jag tappar fattningen vid 0.5 glas :D

Cheers førresten - det ær viktigt att ni tænker på det nær ert barn kommer upp i suparåldern - många asiater saknar "alkohol-gen" så att de tål inte sprit, alkohol etc. Jag ex. blir jætte lætt full, svæller upp på øverkroppen (aj aj) och kan svælla upp på tungan. Att jag blir så lætt full kan ju också bero på att jag næstan aldrig dricker... :)

• Hej baberiba

Gerda

Du är redan full..:D:D:D:D kan inte alls läsa vad du skriver när du är på joppet...:D:D:D:D:D:D

Tur att du har sambon som kan stoppa dig efter ett halvt glas...:D:D:D:D

Det visste jag inte att adoptivbarn från Asien har det så....är det så på alla eller?

• annaglitter

Cheerful
    min svägerkska (2B) är från Kina och hon kan knappt drick ett glas vin.
    Jag vet inte om det är så för alla dock

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3