• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

Vad joppar du med då? fattar du norska då?:D

Men öhhh du ska ju BT:A med oss imorgon..:D:D:D:D du kan inte joppa...:D

• Gerda

hehe... JAG VET!!! ALLA har skickat den länken till mig idag.... :D

Jag jobbar genom proffice - så nu är jag på ett företag må-ons-fre i två veckor i receptionen o adm.... Kan inte jobba osm informatör i norge så länge jag inte kan skriva på norska :(

Funderar på att utbilda vidare till grafiker... men STUDIELÅNEN skrämmer mig... har redan superduper höga på csn...

• Hej baberiba

:D:D:D konstigt att alla har skickat den länken till dig just idag!:D:D:D:D:D:D:D

Inte lätt det där med pluggeriet...Du kommer säkert fram till ngt bra och förnuftigt beslut...:D

Jaha vad blir det för flott mat imorgon då?

• Hej baberiba

Mat: Spaghetti med köttfärs
    Efterrätt: Kaffe och semla....*ASG* :D:D:D

• Gerda

:D:D:D

Vet inte... vi har kycklingfile hemma som vi köpte färskt i lördags och frös in. Riktigt kap! 99kr/kg! :D :D :D

Så de tär om jag ska tina upp och marinera och laga nåt gott till det... får prata m sambo också... vi åt kyckling i söndags såklart... så han kanske inte är så sugen

• Hej baberiba

Jag har ett supergott recept på kycklingfilé med pesto på...ska se om jag hittar det....vänta lite...jag ÅK...

• Hej baberiba

Här är receptet:

www.tasteline.com/default.ns&intChannelID=&lngRID=2374&tlfo=0

Det är verkligen mums !! har fått så mycket beröm när jag har bjudit på det.

• Gerda

*dregel*

TACK!!! Ska visa sambon, låter perfekt att bjuda på!!!

• Hej baberiba

Lätt att göra är det också !!

MUMS vad sugfen jag blev nu på detta...:D

Nu är klockan fem och cheers ska gå hem..:D:D:D

Maila mig eller gå in här och säg om ni kommer att göra denna mat imorgon, så jag vet...:D behöver du hjälp så finns jag här....:D

Ha´en fin kväll !

KRAAAAAAM

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3