• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

:D:D:D:D:D har du inte koll på tiden..:D:D:D

Låt grannen vara :[ på dig, du har ju fått din tvätt ren iallafall..:D

:D:D:D Jag har ätit spaghetti och köttfärssås...MUMS..:D sen tog jag två singoalla kex till efterrätt:D

• Gerda

åhhhhh.... mumma..... :) jag är jätte sugen på semlor... men hittar inte nånstans i Oslo.... :(

Sambons uppdrag är att jaga semlor eller alt.2 konditoriets största, fetaste, smarrigaste bakelse som ersättning. Struntar i att bakelser kan kosta 50+kr här :D :D :D

Antingen är det snart PMS-tider så han får va snäll... eller så är jag gravid och då får han gott va ännu snällare ;) :D Har sånt sug att jag inte vet vart jag ska ta vägen... å nu vill jag ha det du åt till lunch också! Fast vi åt det i förrgår... *knäpp*

• Hej baberiba

Gerda

Semlor är inte gott...:D urk....:o

Jag kan messa en till dig....;)

Du är nog hungrig....därför du vill äta allt !!:D:D:D

• Gerda

:D:D:D
    Skicka hit alla dina semlor!!! *mums* *mums*

:D:D:D

Jag har ju ätit bra idag! *grrr* gröt till frulle, kyckling o ris till lunch.... *äta mera**** :D :D :D :D Å så smälld ejga i min 2 mini-russinpaket i brist på annat... försöker låta bli kakorna som jag hittade just NU... *tempting*

Vad är du sugen på Cheers? Förutom lördag o semester m norrmännen???

• Hej baberiba

Jag har inga semlor....:D:D:D men jag kan shoppa några till dig....;)

Okey då har du nog inget att göra när du vill äta hela tiden...:D skaffa dig ett liv....:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D *ASG*

Förutom semester på lördag och skidåkning så är jag sugen på att få ha en bebis - att få vara mammledig så man slipper joppet och sen vill jag ha en GB Sandwich, Pringles chips och Mmmmarabou mjölkchoklad...MUMS...:D

• Gerda

:D:D:D:D:D:D

superb lista!!! En bebis på ena armen och i den andra en korg med gottisar... du e inte dålig du på att sukta!:D

Jo, jag måste väl hitta på nåt nu... vänta på att tvätt ska torka är inte så världsspännande ;) Eg. har jag en massa albumsidor som väntar... hrm hrm.,..

• Hej baberiba

Usch jag mår inte bra....skulle fått min röda vecka idag men den har inte dykt upp...så nu sitter jag och grunnar på om det finns ngt i magen.....:D

Jag äter hormontabletter som ska tas dag 5-9 och på lördag åker vi...svårt nu att veta om jag ska lösa ut dessa på Apoteket och ta med till Trysil...men om jag skulle vara gravid så är ju det onödigt....Hur hade du gjort? kan man testa sig redan nu och se om man är gravid eller är det för tidigt?

• Hej baberiba

Du ska inte göra ngt alls förutom att prata med mig..:D:D:D:D

• Gerda

Ta ett test du... det KAN vara förtidigt så att testet säger negativ fast du är positiv - det beror ju helt på hur starka dina hormonvärden är som testet tar upp. Första uteblivna mensdag ska man ju kunna testa har jag för mig att det står på paketet.

*hoppas hoppas

Kan hormonerna skada fostret? Om inte så kör på om det är för att hjälpa er med barn. :)

Brukar du vara right on time? Jag går på klockan... så det är lättare att hålla koll för min del. :)

• Hej baberiba

Oftast har jag mens från dag 36-38 men ibland har jag fått det dag40...jag har ganska lång cycle....IDag är det dag 36!

Kanske ska vänta ett par dagar till och se....

Jag äter tabletterna på dag 5-9 i mensen så om jag får mens så är jag inte gravid...Skulle jag inte få ngn mens så kan jag vara gravid men kan då inte börja med tabletterna pga att jag inte har ngn mens......

Ja tabletterna kan skada fostret....

Jag hoppas men "skiten" kommer väl snart...:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3