• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

:D:D:D:D ojoj det låter som om du är riktigt desperat....:D:D:D:D:D det finns säkert massor av semlor här i vår stad...:D:D

• Gerda

schhhhhhhhhhhh!

**håller för öronen och vill inte veta****

Det är antagligen för att jag INTE kan få tag på dessa semlor (å inte baka heller för ugnen är för knäpp) som jag har sånt sötsug just nu...!

• Hej baberiba

:D:D:D oj vad frustrerad du är nu när du ser ut så här :[....:D:D:D:D

Köp en ny ugn så att du kan baka semlor !:D

Ikväll ska vi äta våfflor med grädde och blåbärssylt oc en smarrig kladdkaka till kaffet vid TV:n....MUMS !! men husbandet kanske vill ha en semla.....:D:D:D:D kanske ska köpa en till honom på ett av våra många konditorier...:D:D:D:D:D:D mmmmmmmmm...:D:D:D:D:D:D

SEMLA ! SEMLA ! SEMLA! SEMLA! SEMLA! SEMLA!SEMLA ! SEMLA ! SEMLA! SEMLA! SEMLA! SEMLA!SEMLA ! SEMLA ! SEMLA! SEMLA! SEMLA! SEMLA!SEMLA ! SEMLA ! SEMLA! SEMLA! SEMLA! SEMLA!SEMLA ! SEMLA ! SEMLA! SEMLA! SEMLA! SEMLA!SEMLA ! SEMLA ! SEMLA! SEMLA! SEMLA! SEMLA!SEMLA ! SEMLA ! SEMLA! SEMLA! SEMLA! SEMLA!SEMLA ! SEMLA ! SEMLA! SEMLA! SEMLA! SEMLA!SEMLA ! SEMLA ! SEMLA! SEMLA! SEMLA! SEMLA!SEMLA ! SEMLA ! SEMLA! SEMLA! SEMLA! SEMLA!SEMLA ! SEMLA ! SEMLA! SEMLA! SEMLA! SEMLA!SEMLA ! SEMLA ! SEMLA! SEMLA! SEMLA! SEMLA!SEMLA ! SEMLA ! SEMLA! SEMLA! SEMLA! SEMLA!SEMLA ! SEMLA ! SEMLA! SEMLA! SEMLA! SEMLA!SEMLA ! SEMLA ! SEMLA! SEMLA! SEMLA! SEMLA!SEMLA ! SEMLA ! SEMLA! SEMLA! SEMLA! SEMLA!SEMLA ! SEMLA ! SEMLA! SEMLA! SEMLA! SEMLA!
    :D:D:D:D:D sugen?

• Gerda

ahhhhhhhhhhhhhhh

:D:D:D:D:D:D:D:D:D

*undrar om det är ägglossningsdags??? måste kika...*
  • Gerda

uh oh.... ägglossning cirka imorgon/denna vecka... stackars Honom :D :D :D
  • Hej baberiba

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D kul att reta dig "lite"....:D:D:D:D:D

Skiten kommer nog nu var precis på toa...:D men det gör inget vi ska ju adoptera !!:D:D

Bebissugen?:D:D:D:D:D

Nå har du ÄL? så intresseklubben kan anteckna..:D:D:D:D

• Gerda

hihi... ska bli så kul att se ert lilla kina barn.... förstår att du längtar! :)

Nåväl - nästa år ni åker till trysil kan ni droppa av prinsen/prinsessan här i oslo så kan vi njuta av lite "baby, fast inte vårt ändå" så kan ni ha lite one-on-one action i backarna ;) :D

• Hej baberiba

Nä du bebisen är min bara MIN !! :D:D:D lillsessan/prinsen ska följa med oss...:D och vi kanske åker till Thailand istället på semester...:D:D:D

• Hej baberiba

Gerda

Stackars m2b imorgon då??:D:D:D bäst att jag varnar honom så han joppar över imorgon...:D:D jag messar honom....:D:D

• Gerda

:D :D :D

nähä du! han ska komma hem med mycet choklad o kram o gosa mycket :D :D :D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3