• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

Vi åker på lördag morgon "tidigt"..:D och vi kommer hem en vecka senare dvs lördag kväll. Skönt att stugbytet är lördag till lördag...då har man söndagen hemma...:D

Vi badade voffsingen i söndags...mkt jobb och slit men vad fin han blev !! men nu yr det päls i hela huset......:D

Ja det ska bli kul att få ppr så vi kan ta kopior på dess och skicka in till FFIA (adoptionsbyrån) vi ska anlita....Skönt att få känna att det händer ngt...:)

• Gerda

Ja, nu verkar allt ha satts i rullning! Det ska bli så spännande att följa er! :)

Hi hi... kanske vi kan samla päls o ge till tanter som stickar raggsockor till behövande barn?! Blir ju väldigt mkt material tillslut :D

Är ni ett sällskap som åker eller bara ni två? Vill också åka skidor *avis*

• Hej baberiba

Ja jag har hört att det finns folk som stickar på djurhår...såg på TV:n att det var en tjej som stickade av människorhår....urk.......

Ja det är en spännande tid vi har framför oss....:D

Det är jag och husbandet och mina föräldrar som ska till Trysil. Förra året var min bror och hans familj där också men de hade en egen stuga....Det var superkul..:D men i år ska min bror med familj åka till Trysil i v12.

• Gerda

Mysigt! Antar att det blir mkt bebissnack då! :D Det är lite havandeskapstid för er nu nästan?

Sitter och pillar in gästlistan i excel för att ha det på ett färdigt "Ja, kommer" "Nej, kommer inte"... bara för att jag har tråkigt!

Blivande gjorde ett hel-tufft monogram igår kväll - så att våra första initialer bildar ett hjärta! Blev helcoolt - han vände sitt "a" över mitt "i"... ursnyggt. :D Fast han tycker att det är lite för Girly... nääää då säger jag! ;)

• Hej baberiba

Bebissnack mellan mig och husbandet JA men inte med mina föräldrar för de vet inte att vi har blivit godkända....vi ska vänta att säga ngt tills våra ppr blivit skickade till Kina.....:D:D:D måste få njuta lite själva....:D:D:D

Låter verkligt fint med ert monogram...så coolt.....Har du ngn bild på det att maila mig?

• Gerda

Ja det klart! Det är ju en bra ide att behålla det en stund till :)

Här hemma börjar Han bli barnsugen... fast han erkänner inte alltid det själv än... :D Fast det är inte riktigt läge ännu...

Ska mejla till dig snart!

• Hej baberiba

Ja annars är det lätt att det blir mkt tjat och gnat och det vill vi inte ha speciellt inte när vi bor i samma stuga i en veckas tid....:D

Jasså bebissdags hos Gerda!!:D:D:D:D:D

• Gerda

nä nä nä!

inga bebisar än! Dels måste jag rehab. ryggen mer (gammal skada) annars kan det bli problems under grav... å dels är det bra om jag får mer än 0 kr i mammapenning :D

• Hej baberiba

Ja det har du rätt i....0:- i mammaoeng är inte så mkt....:D:D:D:D och har du problem med ryggen nu så är det bäst av fixa till den först..;)

• Gerda

Jag tror att nån granne är på mig

Glömde/blandade ihop tiden och satte in en maskin som inte skulle bli klar efter min tid... nåja, kom ner och min tvätt låg i en korg, snygga "mammatrosorna" i full display :D

Vad har du ätit till lunch Cheers? Det är min nya hobby - fråga folk som har mer liv än mig vad de ätit till lunch... :D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3