• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

......ska handla mjölk och grädde på hemvägen så vi kan mumsa i oss våfflor ikväll och min kladdkaka som jag gjorde igår....MUMS..:D:D:D:D

• Hemligt ( fast inte längre)

Lyllo dig!!! Vill också gå hem nu, men det är bara en timme kvar...

• Hej baberiba

Nej det är absolut inte meningen att jag ska lämna er!! men jag och Sanasol sabbade i ett annat forum och då gjorde hon så......Jag ska inte svika Oups...don´t worry..:D:D:D:D:D:D:D

• Hemligt ( fast inte längre)

Skönt för vad vore Oups utan

• Hej baberiba

:D:D:D:D:D ja vad vore Oups utan 8) den hemliga agenten xxx iklädd sitt gröna grodblad...:D:D:D:D:D:D

See yaa...vännen kommer aldrig härifrån pga BT !! men nu får jag ju övertid...:D:D:D behöver det ligger minus på mitt passerkort.....:D:D:D:D

• Hej baberiba

8) är här som vanligt...:D:D:D

Ngn mer?

• Gerda

Morning Cheers! :D

Tvättdag idag... det blir alltid heldagar när tvättstugan består av en tvättmaskin, en tumlare som tycker att torrt är vid HALVtorrt... och ett coolt hängskåp i trä med värme i... som faktiskt e ba ;)

(tvättstugan delas av 3 lägenhetHUS)

:D :D :D :D :D

Vad händer med dig idag frun?

• Hej baberiba

Vinke vink till Gerda ;)

Visst är det kul med tvättdag:D:D:D:D

Jag sitter på joppet som vanligt...:D:D:D

Snart bär det iväg till Trysil och imorgon får vi ppr om adoptionen...yeahhh....:D

Hemligt är på kurs idag och drea är på skidsemester.....inte många här just nu...så du får hålla mig sällskap...:D

• Gerda

:D :D :D :D

Så gärna så... tvätten är inte mkt till sällskap och katterna är på bus-bråkhumör just nu så det flyger kattpäls överallt :D

Vad roligt med papprena och superskönt med semester snart! Hur många dagar skulle ni vara borta?

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3