• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

:D:D:D:D:D:D:D kanske ska be min husband till att bli bankman så jag kan få min Audi TT..:D:D:D

• Hemligt ( fast inte längre)

Ja gör det. En sån ska jag önska mig på vår första bröllopsdag

• Hej baberiba

Nä fy vad taskigt mot mig....:( bara för att du har en bankman....:D ja du får säkert en ny bil av honom på ettårsdagen..;)

Nejmen jag vill ju inte vara taskig mot dig, då önskar jag mig en BMW Z4 ist

Vi har haft en Z3:a men då hade jag tyvärr inget körkort... fick dock övningskört några gånger och jösses vilket åk!!

• Hej baberiba

Gulledej...:D:D:D

Du i en BMW och jag i en Audi TT det är gejer det...:D:D:D

Tänkte annars att sessan Lillian kanske vill donera lite pengar till mig så jag själv kan köpa en bil..:D:D:D

Ja fråga henne det! Kolla samtidigt om hon kan donera lite åt det här hållet oxå, så vi kan åka och gifta oss för andra gången...

• Hej baberiba

:D:D:D:D jag ska fråga henne..:D:D:D bröllop en andra gång och en varsina fin bil..:D:D:D hon är på semester med Arne nu...vet inte riktigt när hon är tillbaka..det var Madde och Vickan som skvallrade....:D

Gissa vad jag blev sugen på?

Schkumpa eller chips kanske...
    Vet inte, berätta!

• Hej baberiba

GB SANDWICH !! MUMS !:D:D:D:D:D:D:D:D lite sugen på Pringles chips också...:D:D:D

Sandwich har jag massor av här, skickar över en bums...
    Vasssegooo!

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3