• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hemligt ( fast inte längre)

Ja torsdag it is!
    Men adoptionen är ju iaf på gång och det måste firas!

• Hej baberiba

Jaaaaa och på torsdag tror jag att adoptionsbyrån har fått våra ppr så då firar vi igen...:D:D:D

Påfyllning?:D

Ja tack!! Har det fina glaset idag

• Hej baberiba

Jag oxå för det är mkt OS idag för oss svenskar...:D:D:D:D det blå/gula kristallglaset...:D:D:D:D

Här kommer påfyllning?..:D:D:D

Schkåål för Anna Ottosson, brons!!

• Hej baberiba

Schkååål för Anna....KUL för henne:D:D:D det var roligare att hon fick brons än att Anja skulle få guld...:D

• Hej baberiba

Idag på lunchen så var jag och tog kort till körkortet..:D:D:D:D bara 6månader efter bröllopet...:D:D:D:D:D har betalat till vägverket för längesedan....:D men har inte gått och tagit kortet...:D men nu äntligen så är det gjort....:D har postat det oxå till vägverket...:D

Hehe, det var inga snabba ryck där inte
    Jag gick å tog kort så fort jag fick papprena från vägverket, jag e sååå redig

• Hej baberiba

JA du är redigare än mig...:D:D:D:D:D:D:D

Tog det lång tid tills du fick körkortet? tror du att jag får det i nästa vecka?

Har haft vaniljbullar som jag har bakat alldeles själv med mig till joppet idag...:D:D:D:D det var uppskattat!!:D:D:D

Nej det gick jätte fort, du borde nog ha det i slutet av nästa vecka skulle jag tro.
    ÅÅ vaniljbullar, mums filli babba
    Jag ska ha en städ och bakhelg, funderar på att baka bullar. Tänkte kanske göra hälften kanel och hälften vanilj. Sen ska jag baka tårta oxå, en sån där marängtårta med Rice Crispies i och chokladkräm och grädde i mitten. Har du smakat den nån gång?
    Fy bubblan nu börjar jag bli hungrisch!

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3