• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

mmmm MUMS gott....:D:D:D:D TACK !!:D

Ta du ledigt imorgon istället...:D:D

Ska du ha fest imorgon? hur många kommer?

• drea

Jag åker ju till Österrike i morgon så det blir inget party... Vi får festa på planet!!!

Och när vi kommer fram. Vi tar hyrbil från München till Landeck som ligger nära St Anton. Ska bli så kul!!!

• Hej baberiba

Ahhhh så var det ju...:D:D:D:D skicka kort...:D:D:D du har vår adress...:D:D så kul att få kort...:D

Ha det så kul och trevligt och allt det där...:D

• drea

Ja, det kan jag göra!!
    Tack, jag ska försöka att inte bryta några ben och så!

• Hej baberiba

Usch vda jag tigger..:D:D:D:D:D:D:D:D skicka om du vill :D

Ja kom hem hel !

När flyger ni imorgon?

• drea

Så, nu har jag skickat i väg eleverna...

Jag flyger kl 16.10 i morgon, vilket innebär att jag måste åka hemifrån ca kl 14. Jag har ännu inte börjat packa och i kväll ska jag till universitetet så det lär inte bli så mycket i kväll. Jag har satt Axel på att ta tvättstugan i kväll också så vi får se om jag har några rena kläder att ta med mig

• Hej baberiba

ojdå du har mkt att stå i innan du kommer iväg på skidresa...:D bra att Axel tar tvättstugan...:D

• drea

Vi har så himla fint väder här uppe i dag! Man blir på så bra humör!

• drea

Ja, han gör det på ett villkor, att jag plockar i ordning och lägger tvätten i högar så att han slipper sortera. Annars hamnar allt i samma... och då blir det inte så bra resultat !

• Hej baberiba

Ja killar och sortera tvätt är ingen bra kombination...:D:D:D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3