• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

Jasså du blev KnockOutad...:D:D:D:D:D har saknat dig.....:D

• Hemligt ( fast inte längre)

Ja, sen måste jag erkänna att jag lyssnat lite på OS oxå. Ett guld till och ett brons!!

• Hej baberiba

Jaaaa visst är vi braaaaa?? :D:D:D:D:D

Nu har vi hoppet på Anja och att TreKronor vinner ikväll...:D:D:D:D

Tror du det var en läggmatch igår?

Nja, lite tveksam e jag. Tycker dom e lite upp å ner, ena dan jätte bra nästa dag lite mindre bra.

• Hej baberiba

Jag tror de la sig för att få möta Schweiz idag..:D

Undrar vad man ska äta idag? hmmm......våfflor eller varma mackor....svårt val....hjälp mig...:D

Gott bägge delarna, men jag röstar för varma mackor

• Hej baberiba

Tips på vad jag kan ha på dem? gillar inte svamp och fisk och räkor....:D

Vi brukar göra med ketchupröra (ketchup, thaisås och oregano) underst, sedan salami, hackade/delade oliver (såna vanliga gröna med pimento i mitten) och ost uppepå. Superduper gott om man gillar salami och oliver då förståss

Våfflor har jag inte ätit på flera år, måste jag verkligen göra nu i år på våffeldagen! På tal om godsaker, nästa tisdag är det Fettisdagen!

• Hej baberiba

Gillar inte oliver....men salami är OK ! har hemma cognac´s korv....kanske kan ta det och bacon och lök+tomat och ost ch oregano.....mums..:D har oxå Philadelfiaost i vitlökssmak....hmm svårt det här...:D:D:D

Nu blev jag sugen på amerikanska pannkakor med bacon och sylt till...........MUMS !:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3