• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

Jag tänkte väl det..:D:D:D:D:D:D:D:D

Vi har ekgolv "äkta" typ parkett och sen har vi gamla möbler i mörkbrunt/furu...sen har vi liksom ett arbetskök så vi äter i ett matrum som sen går ihop med allt som hallen osv........

Tror det skulle bli lite för mörkt med brunt...visserligen så har vi superstorafönster vid matplatsen men iallafall och det är inte många väggar heller....har vitlaserad panel upp på halva väggen.....med en målad brun list som gubben har gjort i sliten stil...sen har vi vaniljgult på väggarna....in i arb.köket har vi grått kakel med beiga/grå luckor.....

• Hemligt ( fast inte längre)

Låter snyggt... ska ni måla om?

• Hej baberiba

Nej...men jag vill...:D:D:D:D jag vill ha vitt med lite stänk av grått i eller grå/blå nyans.....:D

• Hej baberiba

sju minuter kvar..:D:D:D:D:D:D öhh. sex minuter kvar..:D

• Hej baberiba

Nu pyser jag...:D:D:D:D

Vi ska iväg på sista ggr på kursen inför adoption, skönt att den är slut sen så jag kan joppa en timme längre...:D:D:D:D

Ses imorgon...;)

KJAMIZAR:D:D:D

Hej och välkommen till Hajk!

Hemligt på joppet igen, som vanligt...

Cheers
    Hur gick det på kursen?

• Hej baberiba

Tack tack...:D

Idag ska vi pratar om lejon och inte vilka lejon som helst utan sjölejon...:D:D:D

Sen lite senare så ska vi prata om fiskar och inte vilka fiskar som helt utan silverfiskar.....*ASG* :D:D:D:D:D:D:D

Kan en annan fräckis:

Hej och välkommen till Hajk idag ska vi prata om is och inte vilken is som helst utan C***ris....*ASG*:D:D:D:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

Jo kursen gick bra och det var sista gången!!! yeahhhhhhh........:D:D:D:D dags att fira kanske..:D lite skumpa?

Hej och välkommen till Hajk, Partajhajk
    Hit med Lite skumpa!!!

den där med is fattade inte jag, hemligt = *trög*

• Hej baberiba

öhhhhhhhh kan inte skriva ut det här på BT men ok jag mailar dig..:D:D:D

Schkumpa var det här....vassego´...:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3