• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

"klapp klapp klapp" (i händerna) duktiga Hemligt som "kan själv"..:D:D:D:D:D

• Hemligt ( fast inte längre)

*niger* tack,tack... klart man kan själv fast lite klurigt med stor mönsterpassning... men det gick tillslut!

• Hej baberiba

Medaljongtapeter eller....:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D urk...:D:D:D:D:D

Om man ska måla om typ vid sin matplats i köket vilken färg är modernt nu? är det vitt med lite lite grått i eller? det är ca 30kvm....

• drea

Hej hopp!
    Nu är jag här!
    Såg att ni pratar om skidåkning i Trysil... själv ska jag på fredag åka till Österrike och skida. Det ska bli så skönt!!!

Värst vad alla ska ut och skida! Själv ska jag till min bästis i Sthlm nästa helg

Cheers
    Nix inga medaljonger men inte långt borta...
    Färg som är modern nu, ja du det finns ett par men jag tror nog att om du ska ha en ljus färg så modernast är nog ljus sandfärg (ljus beige) annars är ju alla typer av brunt väldigt poppis.

• Hej baberiba

hej hej lärar´n *";);):p *" (fjäsk..:D)

• Hej baberiba

Hemligt

Yapp skida är poppis se på sessorna de skidar också..:D:D:D:D:D:D men de shoppar också så det går bra det med när du är i Stockholm..:D:D:D:D

Vaddå bästis !! jag trodde jag var din bästis...:D:D:D:D:D:D:D:D:D jag som hjälper dig med datorn och allt...;):D:D:D

• Hej baberiba

Ljus sandfärg, coffe och allt det där har ju varit poppis länge nu måste väl bli andra färger....tycker alla målar vitt !! eller grönt:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D *ASG* kanske ska måla grönt...:D:D:D:D:D gröna grodor på en vit vägg...:D:D:D:D:D eller oups gubbar..:D:D:D:D

• Hej baberiba

Oups jag gjorde en groda....:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D eller flera...:D:D:D:D:D:D *ASG*:D:D:D:D

Cheers klart vi e bästisar, tänkte mig inte för... sorry

Jo de färgerna har varit poppis länge men tittar man på tapeter osv som kommer så är det mycket såna färger. Vad har du för matmöbler, många fönster, färg på golvet m.m?

Själv har jag ganska mörk bruna tapeter i köket, vita köksluckor, svart kakel. Vita möbler, bordet är furuskiva på.
    Vitt är verkligen snyggt till brunt

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3