• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • drea

Cheers...
    Det räckte med att bara närma mig sladden så skrek halva skolan...

• Hemligt ( fast inte längre)

Ja det hade varit nåt det, dra ur sladden alltså... då hade det nog tagit lång tid innan dina elever kom till lektionerna

• Hej baberiba

:D:D:D jaha nu smiter lärar´n från sina elver....hon passar på när de kollar på OS..:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D antar att hon oxå drog ut sladde innan hon gick...:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

Och vart tog Gerda vägen då?:D:D:D:D nu lämnar alla Oups....:( hoppas att du är kvar hemligt.....:D:D:D:D

• drea

Cheers... jag har inte gått än (bussen går om en minut så jag får ta nästa)

Jag smiter inte... jag har arbetat klart för idag. 4 lektioner räcker per dag tycker jag! Men jag kanske ska ta med mig TV sladden hem så att de inte sitter kvar här för länge, de brukar de nämligen göra...

• Hej baberiba

Oups...:D:D:D:D bara 4 lektioner dvs 160minuter jag joppar 480 minuter....:D

Jaaaaa ta med sladde hem.....:D:D:D:D:D

• Hemligt ( fast inte längre)

Självklart e jag kvar

• drea

Cheers, jag har 45 timmars arbetsvecka, men bara 16 timmar undervisning. Resten har förberedelse, efterarbete, elevkontakter, föräldrakontakter, rätta prov osv...

• drea

så tyvärr blir det inte så mycket BT som jag önskar...

• Hej baberiba

drea

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jag bara skojjar lärar´n jag vet hur mkt du har runt omkring lektionerna.....;)

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3