• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

Dödstråkigt på joppet alla har gått hem...:( utom jag.....:( de flesta går vid 15 !:( det ska jag oxå göra när jag har barn...:D:D det blir snart hoppas vi...:D:D

Jag har superkul på BT !!:D:D:D:D:D:D du är ju här....;):p

• Hemligt ( fast inte längre)

Detsamma detsamma...

• Hej baberiba

:D:D:D:D:D:D:D

Tur vi har varandra...:D:D:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

sju minuter kvar..........ticktackticktack.....:D

• Hej baberiba

två minuter kvar....så nu pyser jag...see yaaaa tomorrow...:D

Heja nu på Dam Tre kronor ikväll...:D:D:D
    :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)GULD SKA VI TAAAA....:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

Oups F11 blev det...:D:D:D:D:D:D:D

Bye bye...see yaa......

• Hej baberiba

poff* I am back at work...:D:D:D:D:D:D:D

• Gerda

Good morning Cheers!!!

:D :D :D :D

*går ut i köket o rotar fram frukost*

• Hej baberiba

Åhhh vad mysigt att få sova ut och sen äta en god frulle...:D:D:D:D jag vill oxå..;)

• Gerda

he he andra veckan i rad nu med bara dator, promenader och OS! :D

Tror du det blir nåt städat eller? Näääää, det gör blivande när han kommer hem ha ha...

:D :D :D :D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3