• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Gerda

ti hiiii... lillian vill följa med, hon ska hälsa på blåblods släktingarna på slottet!

Så jag lämnar av henne o hämtar henne när jag är klar med kollandet! :D

• Hemligt ( fast inte längre)

Cheers
    Ska du vara borta från oss, nej du ska vara här! Ingen semester!!

• Hej baberiba

Hemligt

yepp jag ska vara borta v10 från Oups då har jag tagit semester...:D:D:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

Gerda

Snäät av dig att lämna sessan vid slottet...:D:D:D:D

• Gerda

Cheers - roligt med Trysil! Ta en sväng förbi oss!!! :D :D :D

Så bjuder jag på nåt gott! Så får du se på många kinabarnsbilder! (OSS, så inte folk tror att jag samlar på bilder på kinabarn;))

OUPS kommer att dö ut totalt när du är bort i kina.... du måste surfa därifrån! :D

• Hej baberiba

Gerda

Vi åker inte inom Oslo till Trysil vi åker uppåt i Sverige mot Sunne till...:D:D:D

Vi kommer förbi en annan gång och äter av din goda mat...:D:D:D:D:D då får du se vårt barn från Kina...:D:D:D

Hmm surfa från Kina kan bli svårt när vi har en knatte att pyssla om men jag ska göra mitt bästa...:D:D:D sms finns.....;)

• Hej baberiba

Ni måste hålla igång Oups-tråden när jag är borta i v10..:D

Vi ska göra vårt bästa men det kommer inte bli lätt... du är ju vårt allt Cheers

Nä nu ska jag tapetsera om i en visningsmonter, see ya later!

Pöss //Hemlisen

• Hej baberiba

:D:D:D:D:D Hemligt kommer att ha tapetserat sig själv....:D:D:D för Johnny och Mattias är inte kvar hos henne..:D:D

Nähä, jag har inte tapetserat mig själv. Jag kan FAKTISKT själv... (kan dock erkänna att J&M gav mig lite insidertips innan dom åkte i fredags)

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3