• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hemligt ( fast inte längre)

Hej Dallie!

Cheers
    Va härligt att papprena e klara!

Fram med skumpan, nu ska det j*klar i mig firas!!! Och jag får väl Dallandras del som vanligt hoppas jag

• Dallandra

Cheers
    Åh vad kul att ni blivit godkända och fått alla papper
    Hmm ska nog höra om mannen vill köpa med sig lite gottigt hem...

Hemligt
    Klart du får min del, botten upp bara :D :D :D :D

• Hej baberiba

Här får ni schkumpa....vassego´:p:D

jag ska bli full för hudvårdstjejen som skulle komma hem ikväll på min tjejträff kommer inte...:( pga snöovädret (hon har en bit att köra)....:( men dessto mer godis till mig och husbandet ikväll till Malmvägen och OC...:D:D:D

• Hemligt ( fast inte längre)
    mmmm så gott det är med bubbel, skååål!
  • Dallandra

Jag sitter och skriver på en jobbansökan fattar ni hur tråkigt det är?!?!? Har skrivet ett par hundra vid det laget så jag är "rätt" trött på det..

Hmm kanske ska ta hit Lilian så slipper jag åtminstone att städa :D :D

• Hej baberiba

Dallis

Lilian kan både städa och skriva ansökan åt dig..:D:D:D:D tänk på att ha madde och vickan som referenser..:D

• Hej baberiba

Hemligt

Schkåååål !! :D:D:D

• Dallandra

cheers
    Då ska jag ringa hit Lilian i morgon så kan hon få städa och skriva ansökan :D Har inte haft en tanke på att ha sessorna som referenser men det ska jag ha från och med nu :D :D :D :D

• Hej baberiba

Dallis

Vilken tur att jag kom på det...:D:D:D

Vill du ha lite alkoholfri schkumpaa?:D

• Dallandra

cheers
    Du är en klippa :D :D :D Fattar du hur snyggt det kommer att se ut i mitt cv med sessorna som referenspersoner, kommer ju att få ett VD jobb med en gång :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Ro hit lite a.friskumpa :D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3